Teriyaki Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Hei! Kjæresten min er i Thailand akkurat nå, han kommer hjem om en uke. Tenker litt på noe nytt jeg kan gjøre for han, som vil gjøre han positivt overasket? Vi pleier å ha sex i en del ulike stillinger, vi gir hverandre oralsex og av og til har vi analsex, men nå har jeg lyst å prøve noe nytt! Vi har et veldig bra sexliv, men har lyst å overaske han når han kommer hjem. Om en uke er det 18 dager siden vi så hverandre, dermed er det et perfekt tidspunkt for å overaske han! Er det noen som har noen tips? Har tenkt litt på noe så enkelt som bind foran øynene hans men jeg leker og pirrer han, men er også ute etter andre tips! Mottas med takk
Gjest *Ulla* Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Hva med å kjøpe et kostyme? Sykepleierkostyme for eksempel? Det kan enten bli avansert rollespill eller bare noe litt nytt.
Teriyaki Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2008 Det skulle jeg gjerne gjort, men nå er det enda ti dager til lønning, så har ikke penger til det akkurat nå, så det må jeg nok ha til gode.
SMann Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Du må huske at det er en lang reise fra Thailand med forskjellige tidssoner. Jeg antar at han er sliten når dere endelig treffer hverandre. Dette bør du ta hensyn til når du skal overraske han. God mat er en bra start (ikke for mye). Dusj eller aller helst et bad kan være deilig og avslappende. Samtidig kan du tenne levende lys på soverommet, kanskje også tenne på noe som lukter godt. Be han legge seg. Ta bind for øynene hans og bind han fast til senga. Gi han hel kroppsmassasje hvor du masserer hele kroppen. Bruk lang tid og pass på å berøre kjønnet hans så vidt en gang i blandt for å pirre han. Etter at du er ferdig med hele kroppen kan du konsentrere deg om kjønnet... Vær den aktive part. Bruk munn hender og ditt eget kjønn. Ha litt kaldt og varmt vann tilgjengelig. Prøv litt varmt vann i munnen rett før du suger han og etterpå kaldt vann. Bruk gjerne Fishermann eller lignende i munnen mens du suger han. Tror en rolig kveld med deg som den aktive part er det riktige. Du kan også gi han et gavekort på en kveld med deg som "luksusprostituert". Du lager en meny med alle de alternative formene for sex som er innenfor dine grenser. Han "leier" deg og velger hva han vil bruke deg til... Lykke til!!
Gjest Golden Girl Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Du må huske at det er en lang reise fra Thailand med forskjellige tidssoner. Jeg antar at han er sliten når dere endelig treffer hverandre. Dette bør du ta hensyn til når du skal overraske han. God mat er en bra start (ikke for mye). Dusj eller aller helst et bad kan være deilig og avslappende. Samtidig kan du tenne levende lys på soverommet, kanskje også tenne på noe som lukter godt. Be han legge seg. Ta bind for øynene hans og bind han fast til senga. Gi han hel kroppsmassasje hvor du masserer hele kroppen. Bruk lang tid og pass på å berøre kjønnet hans så vidt en gang i blandt for å pirre han. Etter at du er ferdig med hele kroppen kan du konsentrere deg om kjønnet... Vær den aktive part. Bruk munn hender og ditt eget kjønn. Ha litt kaldt og varmt vann tilgjengelig. Prøv litt varmt vann i munnen rett før du suger han og etterpå kaldt vann. Bruk gjerne Fishermann eller lignende i munnen mens du suger han. Tror en rolig kveld med deg som den aktive part er det riktige. Du kan også gi han et gavekort på en kveld med deg som "luksusprostituert". Du lager en meny med alle de alternative formene for sex som er innenfor dine grenser. Han "leier" deg og velger hva han vil bruke deg til... Lykke til!! Hm. Tror du bør være forsiktig med å ha sterke pastiller og lignende i munnen. Har hørt om andre som har prøvd det, og når de stoffene kommer i kontakt med kjønnsorganene svir det noe inn i hel****!!!
SMann Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Hm. Tror du bør være forsiktig med å ha sterke pastiller og lignende i munnen. Har hørt om andre som har prøvd det, og når de stoffene kommer i kontakt med kjønnsorganene svir det noe inn i hel****!!! Enig! Jeg liker det selv men det kan være en risk for at det blir for sterkt så sant man ikke har forsøkt før.
Teriyaki Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2008 Du må huske at det er en lang reise fra Thailand med forskjellige tidssoner. Jeg antar at han er sliten når dere endelig treffer hverandre. Dette bør du ta hensyn til når du skal overraske han. God mat er en bra start (ikke for mye). Dusj eller aller helst et bad kan være deilig og avslappende. Samtidig kan du tenne levende lys på soverommet, kanskje også tenne på noe som lukter godt. Be han legge seg. Ta bind for øynene hans og bind han fast til senga. Gi han hel kroppsmassasje hvor du masserer hele kroppen. Bruk lang tid og pass på å berøre kjønnet hans så vidt en gang i blandt for å pirre han. Etter at du er ferdig med hele kroppen kan du konsentrere deg om kjønnet... Vær den aktive part. Bruk munn hender og ditt eget kjønn. Ha litt kaldt og varmt vann tilgjengelig. Prøv litt varmt vann i munnen rett før du suger han og etterpå kaldt vann. Bruk gjerne Fishermann eller lignende i munnen mens du suger han. Tror en rolig kveld med deg som den aktive part er det riktige. Du kan også gi han et gavekort på en kveld med deg som "luksusprostituert". Du lager en meny med alle de alternative formene for sex som er innenfor dine grenser. Han "leier" deg og velger hva han vil bruke deg til... Lykke til!! Tjaa, noe sånt kunne jo vært noe. Nå er det ikke noe badekar der han bor nå, ikke kan vi være hos meg, så. Han er sikkert sliten ja, etter lang reise og seks timers forskjell, så skal passe på å gjøre det til en rolig, men god kveld. Eneste problemet når det gjelder binning, så har vi ingenting å feste det til, og sånn som sengen står blir det et fryktelig styr å skulle bruke stroppen festet under sengen osv. Så tror det får holde med binn foran øynene. Er det noen spesiell musikk som vekker til live de seksuelle sansene? Tenker på sånn som det at sjølyd og sånt ofte får folk til å bli rolige, fins det noen sex-musikk, men samtidig avslappende jeg kan bruke?
SMann Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Er det noen spesiell musikk som vekker til live de seksuelle sansene? Tenker på sånn som det at sjølyd og sånt ofte får folk til å bli rolige, fins det noen sex-musikk, men samtidig avslappende jeg kan bruke? Jeg er nok en del eldre enn deg og musikksmak deretter. Jeg ville valgt noe rolig og i sammenheng med sex er jeg litt svak for fransk musikk (Que je t'aime, Bilities) eller noe av Barry White...
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 Hei! Kjæresten min er i Thailand akkurat nå, han kommer hjem om en uke. Tenker litt på noe nytt jeg kan gjøre for han, som vil gjøre han positivt overasket? Vi pleier å ha sex i en del ulike stillinger, vi gir hverandre oralsex og av og til har vi analsex, men nå har jeg lyst å prøve noe nytt! Vi har et veldig bra sexliv, men har lyst å overaske han når han kommer hjem. Om en uke er det 18 dager siden vi så hverandre, dermed er det et perfekt tidspunkt for å overaske han! Er det noen som har noen tips? Har tenkt litt på noe så enkelt som bind foran øynene hans men jeg leker og pirrer han, men er også ute etter andre tips! Mottas med takk Du kan jo fikse han en hiv og klamydia test.... Hivsmittes i tailand
Gjest Golden Girl Skrevet 17. mars 2008 #10 Skrevet 17. mars 2008 Du kan jo fikse han en hiv og klamydia test.... Hivsmittes i tailand Sorry, men jeg kan bare ikke la være. Jeg vet det er stygt og fordomsfullt, og sikkert ikke tilfelle for kjæresten din (forhåpentligvis), men det var det første jeg tenkte også, faktisk...
Teriyaki Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. mars 2008 (endret) Du kan jo fikse han en hiv og klamydia test.... Hivsmittes i tailand Spar deg. Hvis du ikke har noe ordentlig å komme med, så kan du holde deg langt unna. Det der var dårlig gjort, og ikkr minst barnslig. Hvis du er ute etter å provosere, gjør det et annet sted. Endret 17. mars 2008 av Cardine
Gjest Golden Girl Skrevet 17. mars 2008 #12 Skrevet 17. mars 2008 Spar deg. Hvis du ikke har noe ordentlig å komme med, så kan du holde deg langt unna. Det der var dårlig gjort, og ikkr minst barnslig. Hvis du er ute etter å provosere, gjør det et annet sted. Ja. Unnskyld.
Gjest Marlene Skrevet 19. mars 2008 #13 Skrevet 19. mars 2008 Hei. Jeg har selv vært i Thailand en del ganger, det første man tenker etter den lange reisen er DUSJ! Så ta han med deg i dusjen og vask han på en sensuell måte med såpe over hele kroppen. han har sikkert savnet deg på alle måter, så det kan fort utvikles:) Så litt god mat etterpå, så blir han nok fornøyd skal du se:) Lykke til.
SMann Skrevet 25. mars 2008 #14 Skrevet 25. mars 2008 Hei! Kjæresten min er i Thailand akkurat nå, han kommer hjem om en uke. Tenker litt på noe nytt jeg kan gjøre for han, som vil gjøre han positivt overasket? Vi pleier å ha sex i en del ulike stillinger, vi gir hverandre oralsex og av og til har vi analsex, men nå har jeg lyst å prøve noe nytt! Vi har et veldig bra sexliv, men har lyst å overaske han når han kommer hjem. Om en uke er det 18 dager siden vi så hverandre, dermed er det et perfekt tidspunkt for å overaske han! Er det noen som har noen tips? Har tenkt litt på noe så enkelt som bind foran øynene hans men jeg leker og pirrer han, men er også ute etter andre tips! Mottas med takk Kunne godt tenke meg å høre hvordan det gikk??
MarianneE Skrevet 25. mars 2008 #15 Skrevet 25. mars 2008 *skribler ned ideer for få fart på helga* nå var ikke tråden min, men allikevel....
Gjest LanaLane Skrevet 25. mars 2008 #16 Skrevet 25. mars 2008 Samme her...skal huske på den luksusprostituertmenyen til en dag samboeren min har vært EKSTRA snill;) Det var rett og slett en sinnsykt morsom ide
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå