Tjorven Skrevet 6. mai 2003 #1 Skrevet 6. mai 2003 Jeg skal i bryllup i juni, og jeg er derfor på jakt etter en penkjole som passer til bryllup. Er litt usikker på hvor jeg skal begynne å lete, så jeg er altså på jakt etter butikker i Drammen som har penkjoler til en ikke så altfor høy pris + at de må ha størrelser opp til 44/46. Noen tips til meg? (Poster denne meldingen både på Bryllup og på Velvære, Klær og sminke i håp om at jeg får mange gode tips.)
Lykkeliten Skrevet 6. mai 2003 #2 Skrevet 6. mai 2003 Nå vet ikke jeg hvor pyntet den skal være, kommer derfor med litt ulike tips... Type forloverkjole: - Brudesalongen (rett over gaten for Torget Vest, der har de typiske penkjoler for bruk i bryllup) - En ny kjole- og brudebutikk i Byhaven på Strømsø (har ikke vært der selv ennå) Standard penkjole: - Cara (Nedre Torggt. Masse flotte klær) - Ødegaard (Torget Vest) - Unik (Øvre Storgt. Spesialist også på litt større str). - Paul og Pauline (Schwenckegt. Klassisk tøy) Jeg kjenner heller ikke smaken din, men hvis du spesifiserer litt mer kan jeg prøve å komme med noen spesifikke tips. Lykke til uansett!
Tjorven Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2003 Takk for tips! Ønsker meg en kjole som er litt ekstra pyntet, men jeg har ingen klar formening om den. Må derfor bare ta meg en runde for å kikke litt egentlig. Takk for butikk-tips iallfall. Da har jeg noen muligheter å velge i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå