Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Tenkte å lage en inspirasjonstråd. Vi vet ikke ennå, men vi heller mot tofargede ringer. Hvor mye har dere tenklt å bruke på ringene?
Noli Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har en forlovelsesring som likner veldig på denne, og vi skal ha helt enkle gifteringer i gult gull.
Noldus Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 (endret) Vi skal ha disse!! http://project.vbook.no/Mestergull_Solitaire#b14 Fikk ikke helt til linken, men det er de på side 14 =) Endret 17. mars 2008 av Noldus
Concertina Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Vi har helt enkle sølvringer som forlovelsesringer, disse betalte vi 420 kr for inkl frakt. Som gifteringer skal vi ha platinaringer, disse skal vi tegne selv i samråd med broren min som er gullsmed. Blir forholdsvis enkle, lik disse i formen, med hovedsaklig blank overflate, men vi tror vi skal ha noe mønster/annen overflate på deler, holder fremdeles på å skisse på de så hvordan de til slutt ender opp er ikke godt å si Er ikke helt sikker på hvor mye vi ender opp med å bruke, men 12.000-15.000 antar jeg.
Gjest Elize Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Vi skal ha/har helt enkle glatte gule gullringer.
-sandra- Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 (endret) Vi har kjøpt gifteringer på mestergull. Endte opp med ringer i gult gull, hvor min har en 0,15ct diamant i spenn. http://www.gifteringen.no/images/niessing/spannring.jpg disse koster 10 000 (men da vi kjøpte var det faktisk tilbud, fikk de for 8000). Så det var ikke så verst pris synes jeg (nå skal det sies at sambo fridde med en diamantring til tre-firedobbelte av den prisen, så jeg synes det gikk nok penger i ringer ja! Men den betalte han da...)Sambo skal bruke denne gifteringen som forlovelsesring, mens jeg som sagt har en egen forlovelsesring. Endret 18. mars 2008 av -sandra-
Gjest smotti Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 Samboer skal ha forlovelsesringen, som er en 4 mm bred gullring, skal bare ha inn en dato til i den. Jeg skal ha en ring med 5 diamanter på 0,10 carat og er 3,5 mm bred ca(tror jeg). 1 diamant for hvert år vi har vært sammen.. :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå