Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har "alle" symptomene på at jeg er gravid, men testen i går var negativ....Jeg regner med at det var for tidlig å ta testen, så jeg må nok smøre meg med tålmodighet, men fy søren så frustrerende det er!!!! Tenker jo ikke på annet....Så nå har jeg bestilt strimmel tester på Billige-tester og skal teste meg hver dag...;) Blir jo helt koko av dette her.....Selv har jeg ikke peiling på syklusen min, vet bare at jeg hadde brunt utflod i to uker, så tre dager med blødninger fra den 1 til 3 mars.....dette har jeg aldri opplevd før, så jeg sikrer meg med å teste hver dag....spennende!!! Noen som har erfaring med strimmel testene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg brukte billig testene når jeg ble gravid med nr 2... Jeg kjente igjen symptomene og visste jeg var gravid men testen var negativ...

Jeg testet en onsdag, og forventet mens lørdagen... jeg testet igjen fredag, den var også negativ. Så ventet jeg til søndag, da var den positiv :)

Så det kan nok være lurt å vente noen dager og teste igjen.. eller bare teste hver dag, for testene er jo så billige :ler:

lykke til

Skrevet

Har akkurat de samme dagene som deg...testet i dag, negativ...men jeg tar med meg tester til hver dag nå i påsken, så får vi se om det ikke blir en liten påseoveraskelse!! Har kjøpt ti tester, så det skulle holde mer enn nok...

:fnise:

Skrevet

Det kan være litt tidlig enda, jeg teste med CB Digital 2 dager før IKM og fikk negativ, men siden jeg hadde vært småkvalm ei uke, jeg fikk vanvittig ømme pupper og tempen sank ikke (og mensen kom ikke) så tok jeg en vanlig CB dagen etter IKM (midt på dagen) og fikk en svaaaak strek.. Testet på morgenurin dagen derpå og streken var litt sterkere så det var ingen tvil :)

Lykke til! :-D

Skrevet

Hvordan går det med påsketestingen? Ruger du på en liten kylling eller? :)

Skrevet

Nei, det ser ikke slik ut, dessverre...fikk brunt uflod på torsdag, og har det enda.... :gråte:

Skrevet

Men det stoppet opp i går, og nå er alt som "normalt"....skjønner ikke en dritt.... :overrasket:

Skrevet

Bara lite brun utflod kan du gott ha den första tiden och ändå vara gravid. Jag hade det från vecka 4-5 till vecka 10 när jag väntade Lillasyster.

Det är bara en test som kan ge dig svaret på om du är gravid eller ej.

Skrevet

Ja, klar over det...men jeg venter med å teste meg flere ganger, orker ikke flere negative svar....Men takk for at du svarte! alltid kjekt å høre om andre som har opplevd det samme!!

Skrevet

Lykke til. :)

Håper du snart får et svar på dette her, og at svaret er til glede!

Skrevet

Takk for det!! Tror jeg MÅ teste meg igjen i dag...er jo så vanskelig når man ikke har peiling på syklusen sin....

Skrevet

Hvis du hadde mensen fra 1. mars er det vel litt tidlig å teste nå? Lørdag er det 4 uker siden, og det er få tester som vil slå ut før det selv om du er gravid.

Men ønsker deg masse lykke til! Jeg skal selv teste i helga, og er veldig spent.

Skrevet (endret)

Da har jeg testet, en billig test og en vanlig strek test...Begge var svake, men positive...har prøvd å ta bilder, men det er vanskelig å se her. Se selv og bedøm, jeg mener at de er positive.... :jepp: (bilder kommer når jeg har funnet ut hvordan jeg gjør det....)

Endret av Daiquiry
Skrevet

Takk!! Da flytter jeg meg over til "Graviditet og spedbarn". Blir spennende dette her!!!

Skrevet

Gratulerer så mye! :blomst:

Skrevet

Tusen takk!!!

Dette er veldig spennende!

Skrevet

Gratulerer! Hvor langt på vei tror du at du er? Hvis du kjente symptomer allerede i forrige uke bør du vel være kommet et stykke?

Håper du får det fint!

Gjest Gjest
Skrevet

Det får man si er hardt jobbet, for du hadde jo akkurat en tråd om at du ikke er single lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...