Gå til innhold

Penkjoler i Drammen - hjelp meg!


Tjorven

Anbefalte innlegg

Jeg skal i bryllup i juni, og jeg er derfor på jakt etter en penkjole som passer til dette. Er litt usikker på hvor jeg skal begynne å lete, så jeg er altså på jakt etter butikker i Drammen som har penkjoler til en ikke så altfor høy pris + at de må ha størrelser opp til 44/46.

Noen tips til meg?

(Poster denne meldingen både på Bryllup og på Velvære, Klær og sminke i håp om at jeg får mange gode tips.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

DesignForum har mye lekkert i store størrelser (Gågata), og en butikk på CC-senteret har spesialisert seg på klær helt opp til str. 52-54.

Prisene i disse butikkene er ikke spesielt billige, men de har lekre klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med kjolebutikken i Byhaven?

Kjolebutikken i Byhaven ser skikkelig jalla ut, ville heller gått på DesignForum, der har de faktisk ganske så mye fint :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken i Byhaven er en av de jeg har tenkt til å kikke i. Forloveren min kjøpte sin kjole der da vi giftet oss, og den var kjempelekker. Er bare usikker på om de har min størrelse der…

Hvor i gågata ligger DesignForum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DesignForum ligger ganske langt nede i gata, vegg i vegg med Rafens, tror jeg. Så de har fine kjoler på Byhaven ja, nå ble jeg faktisk litt overraska! Men det er kjekt å vite da.

Lykke til med kjolekjøp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cruella

Skal vi se... er ikke så veldig kjent, men tror den ligger litt langt nedi gågata fra torget. Nedover mot Drammens Bad på høyre side. Ingen stor butikk, men kjempehyggelige folk som jobber der.

Kjøpte noen antrekk der for 3-4 år siden, garantert ikke sånne plagg du ser flere av i et bryllup.

L-B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg at jeg vet hvor det ligger! Gleder meg til å ta en titt senere i uka!

Forøvrig har de masse flotte antrekk på Byhaven ja, men butikken ser skikkelig harry ut på utsiden. Og brudekjolene de har der er grusomme. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...