Gå til innhold

Unger som reiser alene med fly

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

I morgen skal ungene reise med fly alene for første gang. I den forbindelse lurer jeg på diverse ting:

*må de møte opp ekstra tidlig på flyplassen? Regner med det...hvor tidlig?

Hmmm, var visst det viktigste spm, for nå ble jeg helt blank. :fnise: Joda, vet man kan ringe SAS, men der er det ikke bare-bare å nå gjennom linja.

Videoannonse
Annonse
Gjest Regga gjest
Skrevet

Det er bra du finner ut av dette før barna skal reise, for ditt evt stress og bekymring vil jo smitte over på dem :)

Vær der 1.5 timer før flyavgang, så har dere alle god tid til både å sjekke inn, til å passe på at barna har det fint, og til å ta farvel :)

Gjest Regga gjest
Skrevet

Og så er det fint om du forteller barna veldig nøye hva som kommer til å skje siden det er første gang de reiser alene. Dessuten er det vel kanskje personell som hjelper dem videre gjennom sikkerhetskontrollen og inn i avgangshallen siden de reiser alene?

Om du ikke vet så mye om dette, kan du bruke Google og søk på barn, alene, fly. Så får du sikkert gode svar :)

Det er viktig at barna er trygge og gleder seg til turen :)

Gjest Gjest
Skrevet

Fant du ut av ting? PS: Hyggelig om du takker når folk står på og hjelper deg ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Fant du ut av ting? PS: Hyggelig om du takker når folk står på og hjelper deg ;)

Sorry, var ikke meningen å ikke takke, men det har vært litt hektisk i dag, med pakking og det hele. Så, takk for hjelpen! ;)

Det er nok lurt å møte opp i god tid ja. :) Ellers så tror jeg det skal gå greit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...