Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Jeg leiter etter en del kjøpefilmer, spesielt The Edge. Anthony Hopkins, Alec Baldwin, Elle MacPherson og Herold Perrineau er noen av skuespillerne. Hvilke nettsider som selger filmer kan jeg finne den på?
Villemoe Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 (endret) Her f.eks http://www.play.com/DVD/DVD/4-/98871/The-Edge/Product.html Endret 17. mars 2008 av Villemoe
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Takk. Men glemte å skrive at jeg vil ha linker til norske sider som selger filmer... Vet du av noen?
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Evt. hvordan er det med pris på frakt, toll osv. hvis man bestiller gjennom utenlandsk sted? Og noen dvder kan vel ikke brukes på alle spillere osv....
Gjest AGRR Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Det er toll på varer som koster mer en 200 kr. Du kan spille Sone 2 i Europa som er sonen i Europa om du har en sone fri DVD spiller så kan du spille alle soner. Det vil si at alle DVDer uansett hvor de måtte være fra vil virke
Anglofil Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Takk. Men glemte å skrive at jeg vil ha linker til norske sider som selger filmer... Vet du av noen? Platekompaniet.no eller cdon.com, som er to helt ok alternativ, selv om jeg fortrekker å bestille fra utlandet (f.eks fra play.com eller thehut.com). Mvh Yvonne
Jane F. Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Ville bare si en ting selv om det er litt utenom det ts spurte om... Play.com har gratis frakt hvis du bestiller enkle dvd og ikke serier og slikt. Du får også kjøpt de samme versonene som blir gitt ut i norge, altså med norsk tekst. Det er også somregel kort leveringstid. ca en uke.
Anglofil Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 (endret) Ville bare si en ting selv om det er litt utenom det ts spurte om... Play.com har gratis frakt hvis du bestiller enkle dvd og ikke serier og slikt. Du får også kjøpt de samme versonene som blir gitt ut i norge, altså med norsk tekst. Det er også somregel kort leveringstid. ca en uke. Den der skjønte jeg ikke helt. Man får da frakt inkludert i prisen på serier også? Det gjelder alt som selges på play.com, det samme med thehut.com. Og joda, mange dvd'er får man kjøpt med norsk tekst, men som oftest er det ikke det. De aller fleste dvd'ene jeg kjøper derfra har faktisk ikke tekst i det hele tatt eller kun med engelsk tekst. Er det norsk tekst er dette gjerne spesifisert på varen. Mvh Yvonne Endret 18. mars 2008 av Yvonne
Thunderbat Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 Fra utlandet bestiller jeg fra play.com, da det er mye tilbud der og det ikke er frakt. Men husk å sjekk prisene i euro Ellers er det mye billig og bra på www.playx.no (norsk side) og cdon.no
Thunderbat Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 Jeg og tror det er inkludert frakt på alt på play.com ja! Har bestilt t-skjorter og kalendere derifra også uten noe fraktpris.
Anglofil Skrevet 21. mars 2008 #11 Skrevet 21. mars 2008 Jeg og tror det er inkludert frakt på alt på play.com ja! Har bestilt t-skjorter og kalendere derifra også uten noe fraktpris. Det stemmer. Gjelder også forøvrig thehut.com. Mvh Yvonne
Bloodless Skrevet 26. mai 2008 #12 Skrevet 26. mai 2008 Jeg og tror det er inkludert frakt på alt på play.com ja! Har bestilt t-skjorter og kalendere derifra også uten noe fraktpris. Klar over at dette er en gammel tråd, men stusset bare litt på dette.. Sist jeg prøvde å bestille andre ting enn dvd'er fra play.com, fikk jeg beskjed om at de kun sendte innen Storbritannia. Har dette forandret seg da, eller?
Anglofil Skrevet 26. mai 2008 #13 Skrevet 26. mai 2008 (endret) Neida, du må bare trykke på EU-flagget øverst i høyre hjørne, da får du bestilt fra play.com. Men bare for å ha sagt det, jeg prøvde å bestille nå for et par sekunder siden uten å ha trykket på EU-flagget og det gikk helt fint. Så jeg kan ikke egentlig si hvorfor det ikke gikk for deg. En periode var det derimot slik at man måtte trykke på EU-flagget, men når jeg tenker meg om så gikk de bort fra det igjen for en liten stund siden. Mvh Yvonne Endret 26. mai 2008 av Yvonne
Bloodless Skrevet 26. mai 2008 #14 Skrevet 26. mai 2008 Ja, det er lenge siden jeg prøvde sist. Bestilte noe nettopp, og da gikk det fint. Valgte pund, for kursen er lav for tiden. Ble mye billigere enn euro!
Anglofil Skrevet 26. mai 2008 #15 Skrevet 26. mai 2008 Jepp, I know. Det er også derfor jeg alltid foretrekker å bruke pund. Mvh Yvonne
Gjest d Skrevet 26. mai 2008 #16 Skrevet 26. mai 2008 Litt i ytterkant av emnet, men mange (de fleste?) dvd-spillere kan gjøres sonefrie med enkle koder utført ved hjelp av fjernkontrollen. Søk etter navnet på spilleren + "zone free" eller "region free"på google. Noen butikker tar flere hundre kroner for å gjøre noe så enkelt for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå