Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Lurer på om det er noe vits i å spandere på seg kjevle i rustfritt stål? Hvordan er kjevle med non-stick belegg, er de noe gode?

Jeg har alltid brukt helt normal vanlig tre kjevle.

Endret av fager
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har såkalt non-stickkjevle, men ender stort sett opp med trekjevle allikevel. Er liksom det som ligger best i handa. :ler:

Skrevet
Jeg har såkalt non-stickkjevle, men ender stort sett opp med trekjevle allikevel. Er liksom det som ligger best i handa. :ler:

:) skjønner hva du mener.

Ingen med erfaring fra stål kjevlen?

Skrevet

Jeg hater den derre trekjevla, så jeg tenker at det meste er nok bedre!

Skrevet
Jeg hater den derre trekjevla, så jeg tenker at det meste er nok bedre!

:-) men har du prøvd den av stainless steel?

Gjest Gjest_Lotte_*
Skrevet

Jeg har kjevle i stål, og den er helt fantastisk ... aldri mer trekjevle på meg.

Skrevet
Jeg har kjevle i stål, og den er helt fantastisk ... aldri mer trekjevle på meg.

Ok.

Jeg fant en til kr. 749,- er de virkelig så dyre overalt? Eller kan jeg få kjøpt den billigere noe sted?

takker for svar :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er ikke noen stor baker, men har da alltid klart å kjevle ut deig ved simpelthen å bare bruke en 1,5 liters brusflaske.

Skrevet
Jeg er ikke noen stor baker, men har da alltid klart å kjevle ut deig ved simpelthen å bare bruke en 1,5 liters brusflaske.

:-)

Men jeg lager mye tortilla/ fajitas, chappati osv, det er så å si hverdagskost hos oss. Så jeg kan nok spandere et bra kjevle på meg :-)

• Liker 1
Gjest Gjest_Lotte_*
Skrevet
Ok.

Jeg fant en til kr. 749,- er de virkelig så dyre overalt? Eller kan jeg få kjøpt den billigere noe sted?

takker for svar :)

Jeg husker ikke hvor mye jeg betalte - husker heller ikke hvor jeg kjøpte den. Det står ikke noen merke på den, den er i helstål og veldig tung .. men den er genial å kjevle med .. Aldri noe som henger seg på den ..

Kjøpte den for flere år siden og husker at den var dyr ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...