Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #41 Skrevet 25. mars 2008 ok, hva gjør dem i USA når de blir lei livet i New York eller L.A. eller andre storbyer? Jo de flytter til Alaska og starter et nytt liv. Everwood f.eks... Nå har jeg tenkt litt. Jeg bor utafor Oslo. Hverdagen er hektisk, synes det er litt mye mas og kjas, levekostnadene er høye. Jeg føler vel egentlig jeg har en ganske overfladisk jobb, men her må man jo ha sykt bra lønn for å ha det ganske greit. Når vi skal oppleve noe så må vi sette oss i bilen og kjøre for å se litt natur. Jeg fikk brått lyst til å flytte til Kragerø eller Hvaler eller et eller annet lite, idyllisk sted ved sjøen med lave levekostnader. Jeg var inne og så litt på hus, og vi kunne jo fått et stort, flott hus med en sinnsyk naturtomt rett ved sjøen for den leiligheten jeg eier her utenfor oslo :o Tenk hvordan hundene hadde kost seg i den hagen. og jeg!! Åsså kunne vi hatt seilbåt. Vakker natur, mindre sted, billigere å bo... også skulle jeg starta med noe helt annet. lærer på den lokale skolen eller noe, og kanskje hundeinstruktør i hundeklubben! Tenk som vi kunne kosa oss, et helt nytt liv!! Mannen ble helt vill ved tanken. han har sitti og sett på hus og båt og jobb allerede :D hehe <men det er jo bare en tanke. eller...? er det noen som har realisert en sånn drøm her? Akkurat nå er jeg bare litt sliten og lei og føler absolutt ikke at jeg har den hverdagen jeg kunne tenkt meg. Jeg drømmer om et mindre sted med vakker natur rett utafor døra, mindre mas og stress og å drive med noe som betyr mer for meg. Jeg tror ikke mennesker er skapt for å sitte foran en pc hver dag. Alle på min jobb har jo vondt i rygg og skulder. har lyst til å hive min pc og begynne med noe helt annet. :o Noen som er med meg på tankene mine? Ifølge denne tråden, bor du jo allerede på en gård, Lilleulv. Jeg trodde det var det stressende bylivet som var grunnen til at du ville flytte?
Gjest Lilleulv Skrevet 25. mars 2008 #42 Skrevet 25. mars 2008 Ifølge denne tråden, bor du jo allerede på en gård, Lilleulv. Jeg trodde det var det stressende bylivet som var grunnen til at du ville flytte? ja jeg bor på gård ved siden av E6 rett utenfor oslo. God plass her, men ikke direkte idyllisk og mye støy. ingen natur, ingen sjø og dyrt.... jeg føler ikke akkurat at jeg bor på landet fordi om jeg ikke bor midt i oslo sentrum
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #43 Skrevet 26. mars 2008 jeg føler ikke akkurat at jeg bor på landet fordi om jeg ikke bor midt i oslo sentrum Det forstår jeg godt. Jeg bor nå i utkanten av en småby og skal flytte "orntlig på landet". Det blir noe helt annet. Gleder meg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå