Gjest M-ling Skrevet 5. mai 2003 #1 Skrevet 5. mai 2003 Er det mulig å logge chat på MSN-Messenger, og evnt. å finne igjen gamle logger?
*Stylish* Skrevet 6. mai 2003 #2 Skrevet 6. mai 2003 Du kan jo lagre chattene manuelt når du er ferdig med dem. Eller så kan du laste ned msn messenger plus som kan bl.a. automatisk logge chattene.
Mrs. B Skrevet 6. mai 2003 #3 Skrevet 6. mai 2003 Her kan man laste ned Messenger Plus: > http://www.msgplus.net Har ikke prøvd det enda jeg. Ser at man også må ha installert Messenger for å virke. Noen som vet hvordan Plus fungerer? Er det som en plug-in til vanlig Messenger?? Hva kan man gjøre med Plus som ikke vanlig Messenger kan?
chandler Skrevet 6. mai 2003 #4 Skrevet 6. mai 2003 Jeg har selv nettop lagt inn MsgPlus, og er iallfall veldig fornøyd med måten den logger samtalene mine på. Enkelt å finne de igjen, og den deler de default etter månedene, så det er ikke vanskelig å finne igjen f.eks. samtalene fra januar. Siden MsgPlus er en plugin til Messenger, er det selvfølgelig et krav at Messenger må være installert. Jeg har ikke titta så mye rundt i pluginen for å se på alle de andre mulighetene, men av det jeg husker her og nå var det litt bedre sikkerhetsmuligheter, samt flere muligheter for å endre utseendet på Messenger slik at du ikke er bundet til Microsofts måte å vise samtalene på. Konklusjon: Last ned og installer
Gjest Kira Skrevet 7. mai 2003 #5 Skrevet 7. mai 2003 Nå bruker jeg Trillian - som også logger samtaler. Det er flere programmer i ett, altså MSN, IRC, ICQ, AIM og Yahoo! i ett program. Blir så mye lettere. Du kan laste ned Trillian her.
Gjest Admin'C Skrevet 8. mai 2003 #6 Skrevet 8. mai 2003 synes trillian er dårlig, men det er vel bare meg. Utseende og grensesnittet er liksom ingenting
Gjest M-ling Skrevet 8. mai 2003 #7 Skrevet 8. mai 2003 Har lastet ned Plus nå. Holdt på å dø av skrekk i går kveld, passelig sløv foran PC-skjermen, med "musikk-plugger" i ørene ... Da det plutselig skrek "HOWDY" (med skikkelig Texas-sleng) - høyt - midt i hjernen min (altså, det føltes slik). En kamerat som også hadde oppdaget Plus' fasiliteter ...
Gjest sexysadie Skrevet 8. mai 2003 #8 Skrevet 8. mai 2003 d er ikke lov å logge en MSNsamtale uten den andres vitende og samtykke.
Gjest M-ling Skrevet 8. mai 2003 #9 Skrevet 8. mai 2003 Det tar jeg ikke så tungt, sexy. Jeg har kun nære venner på MSN, og vi snakker som vi gjør ellers. Har forøvrig også spurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå