~Mocca~ Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Jeg kjøpte meg en boks med cottage cheese som det fulgte med et lite beger saus til. Det hele minnet litt om sånn riskrem med saus som man kan kjøpe som et lite måltid. Men jeg ble grusomt skuffet når jeg skulle spise, konsistensen og alt.. Jeg brakk meg og kastet det. Så; hva bruker dere det egentlig til? Synes det var merkelig at de små klumpene er ost liksom, og jeg tror jeg aldri kommer til å kjøpe dette igjen..
Gjest Audrey Horne Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Jeg er veldig glad i cottage cheese, og synes konsistensen er noe av det beste . Jeg spiser det gjerne med litt hakket frukt eller på brødskiva med paprika, tomat, purreløk i tynne ringer og nykvernet pepper.
Gjest Eurydike Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Jeg er ikke overbegeistret for cottage cheese, men synes det er ok på grovt brød sammen med epleskiver.
Leo Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Jeg synes Cottage Cheese er veldig godt og spiser det gjerne som "godis" eller dessert med syltetøy eller med urter, tomat/agurk og pepper på brød. Det har også hendt at jeg har brukt det i stedet for fetaost sammen med salat (Blander den ikke i salaten da, men serverer den ved siden av).
~Mocca~ Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2008 Jeg kunne kanskje spist det igjen med en type frukt/bær saus på, men da skulle jeg hatt store mengder saus... Snodig mat synes jeg det var..
Brunhilde Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 (endret) Jeg liker smaken, men ikke konsistensen. Skal jeg lage noe som inneholder cottage cheese så moser jeg den med stavmikseren først. Endret 16. mars 2008 av Brunhilde 1
FantasDick Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Liker både konsistens og smak, jeg. Spsier det ofte som snacks, rett fra boksen med litt syltetøy på eller på brødskiva eller knekkebrødet med grønnsaker og nykvernet pepper.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Jeg ELSKER Cottage Cheese! Smaken, konsistensen, næringsinnholdet..... alt. Smaker godt med syltetøy til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå