Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2008 #21 Del Skrevet 22. mars 2008 Er ikke så vanskelig å kline honnig på huden, men prøv å finn en som ikke er så rennende og påfør et tynt lag og la det være på i 15 minutter. Funker fint. Huden min så jevnere ut og alle kvisearrene, som er lyserosa forsvant mer synes jeg. Huden min blir merkbart bedre:) Artig sitter her med honning i hele ansiktet no! Men hvor ofte gjør du dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 22. mars 2008 #22 Del Skrevet 22. mars 2008 Fikk beskjed av hudpleier om å gjøre det en gang i uka. Gjorde det for ca en uke siden (mandag kanskje?) og tenkte å gjøre det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralala Skrevet 31. mai 2010 #23 Del Skrevet 31. mai 2010 Prøv Syprex Scar Treatment, et amerikansk merke jeg fant på internett. Har ikke prøvd det så lenge, men tror jeg kan se en bedring:) Gå inn på www.syprex.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 31. mai 2010 #24 Del Skrevet 31. mai 2010 Honning? Gøyalt... dette må prøves. Har det noe å si hva slags honning man bruker? Vet jeg har både en litt lys type og en mørkere mer flytende i skapet hjemme. Får teste når sambo ikke er hjemme, han kommer til å stusse mer enn normalt hvis jeg går rundt med mat i ansiktet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 31. mai 2010 #25 Del Skrevet 31. mai 2010 ..... rett hjem og prøvde. Klissete ja, men ikke så ille som jeg hadde trodd. Testa den litt mørke flytende varianten. Ingen umiddelbare resultater, men får teste det ut noen uker å se ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 1. juni 2010 #26 Del Skrevet 1. juni 2010 Dette er det som kan hjelpe mest visst man ikke skal ta operasjon eller laser http://www.skinlaboratory.com/lactic-50-ac...-p-1-pr-15.html Men LES NØYE!!!! Disse peelingene er det samme som de utfører hos hudpleier(til en skyhøy pris) så det er sterke saker, men så fungerer det også. Å bruke faktorkrem er det viktigste å huske på. Det mye info på denne siden som er lurt å få med seg. Jeg er igang med peeling nr to å huden er glattere, strammere og finere i fargen. Den skal jeg prøve. Har noen dype år så å få glattet ut disse hadde ikke gjort meg noe Prøvde også Kelo cote for en stund siden,men så ikke så mye forskjell.Brukte den kanskje ikke lenge nok heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa533 Skrevet 8. juli 2016 #27 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Krem mot arr - https://topeuro-shop.com Eneste som har fungert for meg så effektiv. Endret 17. september 2020 av Lisa533 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå