estrella Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Skal på 80-tallsfest. Hva i allverden skal jeg ha på meg? Jeg har kort hår, hvilken frisyre kan jeg ha? Sminke?
Gjest nextlife Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Skal på 80-tallsfest. Hva i allverden skal jeg ha på meg? Jeg har kort hår, hvilken frisyre kan jeg ha? Sminke? Jeg var tenåring på denne tiden, og ser med gru tilbake på hva man iførte seg - Lyse dongeribukser, gjerne Levis 501 med smale skinnbelter. - Bik Bok og Poco Loco genser, gjerne i sterke fargekombinasjoner - Benetton strikkede gensre i pastellfager med mønster - En periode var det mye neonfarget - Pyntet man seg kjørte man på med samme fage på pumps, belte, øredobber og smykke (sistnevnet i farget plast) - Pumps med tennissokker inne i - Gule klær var en hit - Blå mascara og eyeliner, sterk rosa øyenskygge med shimmer, pastellrosa lepper - Belter i midje på alle mulige overdeler - Kort hår tupèrte man litt, fønet og sprayet samtidig. :dåne: Håper dette var til litt hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå