molly83 Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Hvem sitter best? Både billige og dyre. Har Art Deco øyenskyggebase,men striper seg for det. Bruker ikke fuktighetskrem på øyenlokkene. Skjønner ikke hva jeg kan gjøre for å få den til å sitte..
Saeria Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Jeg er fornøyd med både Chanel og Kiss Me. Øyenskyggene sitter best hos meg dersom jeg har hatt øyenkrem på i forkant. Bruker basen til make up store og er fornøyd med den. Bruker den når jeg skal i festlig lag.
Buljo Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Jeg bruker isadora, og de sitter kjempegodt, pluss at de ikke er for dyre, og de finnes i MAAANGE farger!
Ce'Nedra Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Jeg synes FACE Stockholm har de desidert kuleste og beste øyenskyggene.
Gjest Chili Pepper Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Jeg bruker I.D. Minerals, og er fornøyd.
Gjest gabriela Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Jeg synes definitivt Lancôme sine er best, de har så mye pigmenter i seg at de blir kjempedrøye i bruk og du slipper den "pudderlooken" når du vil ha litt sterkere farger.
Gjest Audrey Horne Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 Jeg liker skyggene fra MakeUpStore, MAC, Lancome og Estee Lauder best. Masse pigment og godt utvalg i farger og single skygger. Jeg bruker basen fra Urban Decay og med den må jeg nesten skure skyggene av .
Gjest mac.love Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 Jeg liker skyggene fra MakeUpStore, MAC, Lancome og Estee Lauder best. Masse pigment og godt utvalg i farger og single skygger. Jeg bruker basen fra Urban Decay og med den må jeg nesten skure skyggene av .hei, hvor fikk du tak i urban decay basen?
Gjest Audrey Horne Skrevet 21. mars 2008 #11 Skrevet 21. mars 2008 hei, hvor fikk du tak i urban decay basen? Lookfantastic. Kostet ca 170 kr, inkl. frakt .
Gjest mac.love Skrevet 21. mars 2008 #12 Skrevet 21. mars 2008 Lookfantastic. Kostet ca 170 kr, inkl. frakt .takk. har lest at den basen er råbra!! nå bruker jeg paint peitures fra mac og base fra cryolan. gode, men ikke de beste...
laperla Skrevet 26. mars 2008 #13 Skrevet 26. mars 2008 Har falt helt for disse: I.D.'s bareMinerals liner/shadow i Bark & Coffee bean Kiss me minerals øyenskygge i Bandit & Williams Og gamle gode Guerlain's Nightfever. Ja, også er alle disse nyansene i brunt. De passer veldig fint til mine lyse blå øyne.
Annikken Skrevet 26. mars 2008 #14 Skrevet 26. mars 2008 Clinique og MAC! Sistnevnte er kvalitet for en rimelig penge! Kjøp en palett å ha de i, så koster de bare 90 kr stykket
zilje_k Skrevet 26. mars 2008 #15 Skrevet 26. mars 2008 Clinique og MAC! Sistnevnte er kvalitet for en rimelig penge! Kjøp en palett å ha de i, så koster de bare 90 kr stykket Selger de palett øyenskygger i Oslo??
Annikken Skrevet 26. mars 2008 #16 Skrevet 26. mars 2008 Selger de palett øyenskygger i Oslo?? Oh yes, jeg var der i dag :-D Kjøpte palett med plass til 15 skygger og fire skygger. Konge!
zilje_k Skrevet 26. mars 2008 #17 Skrevet 26. mars 2008 Oh yes, jeg var der i dag :-D Kjøpte palett med plass til 15 skygger og fire skygger. Konge! Da blir det shopping:) Har du noe peiling på priser på paint pot? Og øye primeren dems??
Annikken Skrevet 26. mars 2008 #18 Skrevet 26. mars 2008 Da blir det shopping:) Har du noe peiling på priser på paint pot? Og øye primeren dems?? Spurte om prisen på Paint Pot, tror det var to hundre og noe, husker ikke nøyaktig. Husker bare at jeg tenkte "kanskje ikke i denne omgang" Primeren spurte jeg ikke om. Kjøpte to børster, 219 og 275, de kostet 210 stykket (yikes!) Palettene er 35 for den med plass til fire og 115 for den med plass til 15. Skyggene er 90 for palett-skygger som nevnt og 130 med eget plastetui. Neste gang blir det flere skygger, primer eller Paint Pot (de hadde noe på tube også, vet ikke om det er Paint Pot eller hva, hang under krukkene med Paint Pot) og en 239-børste :-D
zilje_k Skrevet 29. mars 2008 #19 Skrevet 29. mars 2008 Spurte om prisen på Paint Pot, tror det var to hundre og noe, husker ikke nøyaktig. Husker bare at jeg tenkte "kanskje ikke i denne omgang" Primeren spurte jeg ikke om. Kjøpte to børster, 219 og 275, de kostet 210 stykket (yikes!) Palettene er 35 for den med plass til fire og 115 for den med plass til 15. Skyggene er 90 for palett-skygger som nevnt og 130 med eget plastetui. Neste gang blir det flere skygger, primer eller Paint Pot (de hadde noe på tube også, vet ikke om det er Paint Pot eller hva, hang under krukkene med Paint Pot) og en 239-børste :-D Takk takk:)
California Skrevet 29. mars 2008 #20 Skrevet 29. mars 2008 Hvem sitter best? Både billige og dyre. Har Art Deco øyenskyggebase,men striper seg for det. Bruker ikke fuktighetskrem på øyenlokkene. Skjønner ikke hva jeg kan gjøre for å få den til å sitte.. Ser andre har nevnt den, men jeg må skryte litt jeg også: Med Urban Decay Primer Potion får du enhver øyenskygge til å sitte så lenge du vil! Eller har jeg hørt mye positivt om Urban Decay sine øyenskygger, de har masse pigment så du trenger ikke bruke så mye av gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå