Gjest Gjest_Tinka_* Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Er det noen kristne her som har lest Neale Donald Walsch` bok "Himmelske samtaler"? Vil i så fall vite hva du mener og tror om budskapet i bøkene? Hva mener du evnt. om de, og er ditt perspektiv på ting forandret?
Pastor Knut Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Er det noen kristne her som har lest Neale Donald Walsch` bok "Himmelske samtaler"? Vil i så fall vite hva du mener og tror om budskapet i bøkene? Hva mener du evnt. om de, og er ditt perspektiv på ting forandret? Kanskje du kan dele litt informasjon om forfatteren og boka med oss? Jeg har ikke lest boka, men hørt om forfatteren - så vidt. Det er vel et par til han er kjent for?
Gjest Gjest_Tinka_* Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Kanskje du kan dele litt informasjon om forfatteren og boka med oss? Jeg har ikke lest boka, men hørt om forfatteren - så vidt. Det er vel et par til han er kjent for? Forfatteren har skrevet flere bøker om Gud og Hans budskap. Selv har jeg bare lest "Himmelske samtaler",første og andre bok. Holder nå på med den tredje og siste. Bøkene syns jeg er en fantastisk inspirasjon og de gir iallefall meg HÅP. Vil også si at siden jeg oppga barnetroen som 13-14 åring har jeg ikke sett på meg selv som hverken kristen eller religiøs. Til tross for at jeg har "fobi" for alt religiøst, satt jeg helt plutselig, og uten intensjon, og leste den første boka! Og klarte nesten ikke å legge den vekk heller... Vil anbefale deg å lese disse bøkene Pastor Knut, så hadde det vært flott å få DITT synspunkt etterpå! Kanskje de kan bli årets PÅSKEKRIM?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå