Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Hva synes dere om sminke fra Clinique? Hvilke produkter er bra/dårlige? Jeg har bare prøvd en øyenskygge derfra. Den var veldig svak i fargen.
Gjest Gjest*Lene* Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Hei:) Jeg er veldig fornøyd med de meste av Clinique's produkter. Bruker tre trinns serien, samt Emergency deep cleansing mask. Stay true oil free fundation og Stay matte pudderet fungerte godt på min hud, men nå har jeg slengt med på mineralsminkeopplegget. Den nye mascaraen, Lash power, er knall bra. Lange, fyldige vipper som holder hele dagen og natta også Super moisturizing gloss og Full potential lips er mine favoritter om dagen. Anbefales på det sterkeste. Det jeg syns er så bra med Clinique, er at produktene er 100% parfymefrie og allergitesta. Fint for oss med allergi og elende. Som du nevnte, øyeskyggene deres... Har jeg ikke no' gode erfaringer med. MVH Lene
Leo Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Jeg liker sminken fra Clinique godt og kanskje særlig øyenskygge og rouge nettopp fordi det er naturlige farger som ikke synes så godt. Vil man ha en mer "dramatisk" look er det nok ikke tingen. Har også brukt en del forskjellig av foundation og jeg er vel alt i alt mye mer fornøyd med dem enn jeg har vært med de merkene jeg har prøvd av mineralfoundation og det er etter hvert ganske mange.
Ce'Nedra Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Er også fornøyd med det meste fra Clinique. Det beste med Clinique må være foundation'en ja Beste vanlige foundation jeg har prøvd, utenom mineralfoundation.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Øyeskyggene fra Clinique er laget for å ligge på den subtile siden.
Betsy Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Fast bruker av foundation og pudder, og er meget fornøyd med begge produktene! Tidligere brukte jeg pudderet fra Kanebo, og ble veldig fort blank i ansiktet. Trodde derfor at jeg hadde veldig fet hud. Nå som jeg bruker pudderet fra Clinique, så blir jeg faktisk ikke blank lenger. Synes pudderet holder seg pent lenge uten at jeg trenger å pudre på nytt hele tiden. Skyggene har jeg ikke prøvd.
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Jeg liker det meste fra Clinique. Nå bruker jeg extra mild rensesåpe, mild toner og den gule fuktighetskremen. Fantastiske produkter Av sminke så er jeg veldig fornøyd med øyeskyggene. Synes ikke de gir lite farge heller? Men så liker jeg de såkalte "nude" fargene. Er også veldig glad i almost lipstick i black honey, men vet ikke om den selges mer? Før jeg gikk over til mineralfoundation, så digget jeg Almost makeup foundation. Og farget dagkrem!
Rexina Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Er også glad i Clinique. Brukte de samme renseproduktene som Helene og de gav meg en kjempefin hud, men plutselig fikk jeg masse sår i ansiktet (startet som byller) og trodde det var produktene som gjorde dette. Først et halvt år etter at jeg slutta med de, fant jeg ut at det ikke var serien som gjorde utslaget, men mat jeg ikke tåler. Liker også leppestiftene, lipglossene, pudder, foundation og maskene deres:) Faktisk alt jeg har prøvd!
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 Jeg liker Clinique. Jeg bruker fast quicklineren for eyes. Har også hatt en foundation derfra som jeg likte godt, har hatt en mascare som jeg likte, øyenskygge som jeg likte. Har hatte løst pudder derfra men det likte jeg ikke. Må få legge til at kostene derfra er fantastisk gode.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 17. mars 2008 #10 Skrevet 17. mars 2008 Kom på mere.... har en lipgloss derfra den liker jeg. Har også hatt renseproduktene, den fine milde toneren, en skrubbkrem, og den gule kremen. Clinique har jevnt over gode produkter som jeg alltid faller tilbake til. særlig eyelineren (quicklineren), som har blitt et must for meg å ha.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #11 Skrevet 18. mars 2008 CLINIQUE superfit foundation er det beste jeg har brukt til nå. for min hud så er den mye bedre enn i.d også, ser ikke så oversminka ut. helt naturlig.
Annikken Skrevet 19. mars 2008 #12 Skrevet 19. mars 2008 Jeg har pudder, blush, øyenskygger og "leppekremer" (påføres med pensel) samt mascara fra Clinique, og ELSKER alt. Stikkordet er konsistensen. Øyenskyggende har en fantastisk kosistens, sitter bra og blender fantastisk (om man har "preppet" øyenlokkene først selvsagt, og det holder faktisk med concealer for min del). Fargene er nøytrale, men om man kombinerer dem kan man oppnå en ganske "dramatisk", men classy effekt. De leppekremene jeg har sitter utrolig lenge og gir en veldig "nøytral pluss" look. Har også en lipliner som er helt fantastisk. Jeg har også hørt at de har noen utrolig bra hudprodukter. Har ikke bevandret meg der foreløbig, men det blir nok. Har prøvd concealer fra Clinique også, og den kverka mørke poser noe fabelaktig. Er nok en smile fan Men det koster!
Gjest Linn, gjest Skrevet 14. oktober 2008 #13 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg bruker 3 trinnssystemet fra Clinique og er veldig fornøyd. Mascaraene deres er også veldig bra. Selger Almost makeup i Norge?
Kraistin Skrevet 14. oktober 2008 #14 Skrevet 14. oktober 2008 Lipglossen som skal gi større lepper synes i hvert fall jeg var veldig bra. Kjempefin farge og glans på den, fikk kjempemye skryt når jeg brukte den! Når det er sagt, så er jeg jo litt skeptisk til leppeforstørrende saker, men til sitt bruk fungerer den i hvert fall supert:)
Gjest Linn, gjest Skrevet 14. oktober 2008 #15 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg bruker 3 trinnssystemet fra Clinique og er veldig fornøyd. Mascaraene deres er også veldig bra. Selger Almost makeup i Norge? Har tenkt til å kjøpe meg den i morgen, men vet ikke om den finnes i Norge en gang. Dere som har prøvd den, hvor kjøpte dere den?
mari4ever Skrevet 14. oktober 2008 #16 Skrevet 14. oktober 2008 Har tenkt til å kjøpe meg den i morgen, men vet ikke om den finnes i Norge en gang. Dere som har prøvd den, hvor kjøpte dere den? Ikke så utrolig imponert når det kommer til selve foundation og pudder jeg har prøvd. helt greit:) ellers husker jeg at cream comfort cleanser er veldig god til vinteren når du har litt tørrere hud. fikk tilbake huden min på under to uker:) de har en veldig god fuktighets krem for tørr hud. all about eyes gjør ikke noe for min hud rundt øyene men ellers er det mange som er utrolig fornøyd med denne:)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. oktober 2008 #17 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg bruekr kompaktpudder og concealer fra Clinique, like de veldig godt! Vurderer å benytte meg av foundation deres, så siden Clinique foundationen ikke inneholder olje, og er parfymefri, hva er egentlig forskjellen mellom den og mineralfoundation?
rabagast Skrevet 14. oktober 2008 #18 Skrevet 14. oktober 2008 Clinique - noen ganger superbra, noen ganger skivebom. (For meg.) Veldig glad i øyenskyggene, de har nydelige farger og god kvalitet. Bruker mest kittycat og south beach. Superfine liner for eyes - skrublyantvariant, tynnere versjon av quickliner. Denne kommer mye nærmere vippene. Bruker skyscraper. Cream shaper for eyes - egyptian Butter shine lipstick - pink toffee Moisture sheer lipstick -honey red Når det kommer til concealer/foundation/pudder, har jeg aldri klart å finne noe fra Clinique som funker, så på det området har jeg gitt opp merket. Klarer aldri å matche hudtonen min. Naturally glossy mascara ga meg en merkelig reaksjon - hadde leamus under det ene øyet så lenge jeg brukte den. Rart. Ikke den eneste gangen jeg har reagert på Clinique-produkter eller vært mellomfornøyd av andre årsaker. Har også prøvd produkter som sikkert var gode, men ikke passet for meg. Av hudpleieprodukter bruker jeg vel bare Take the day off balm til å fjerne all sminke med før jeg renser. Den er utrolig mild - bruker den rundt øynene også, og jeg har SÅ sensitiv hud der. Den er også effektiv: prøvde denne en gang for å få bort tyggegummi fra en canvasveske. Og veska var som ny etterpå. Endelig et hudpleieprodukt som også gjør nytte i heimen! Oops, nå glemte jeg All about eyes. Det er ikke det at den gjør så mye, men jeg reagerer på 95 av 100 øyekremer, men ikke denne.
Gjest Atanih2 Skrevet 12. august 2010 #19 Skrevet 12. august 2010 Ser at denne tråden ikke har vært aktiv på en stund, men.. Noen som vet hvor man kan få tak i Clinique lash power mascara i Norge? Helst i butikk.
Virvel Skrevet 13. august 2010 #20 Skrevet 13. august 2010 Ser at denne tråden ikke har vært aktiv på en stund, men.. Noen som vet hvor man kan få tak i Clinique lash power mascara i Norge? Helst i butikk. Esthetique og Cubus (i hvert fall de med litt større parfymeriavdelinger).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå