lillemy8808 Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Fant en pakke med ris, krydderblanding og raitamix, het vel tikka masala eller noe sånt. Og har 2 kyllingfileter igjen, som går ut på dato idag, så da tenkte jeg søndagsmiddagen var i boks. Da jeg tok ut filetene istad, og skulle skjære dem opp, så synes jeg de var litt smårare og ta på. Litt læraktige, ikke veldig, men litt. Litt harde på en måte. De lukter ikke vondt, og ser heller ikke rare ut, det er følelsen på den jeg reagerte på. Så burde jeg ete kylling idag eller ei? Det har jo vært mye i det siste om at ting blir kastet for fort selv om det ikke er dårlig, så jeg har jo ikke lyst å kaste bra mat.
Gjest Elfrida Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 De har vel ikke vært så godt innpakket slik at de har blitt litt tørre i overflaten tenker jeg? Hvis de ikke lukter vondt, og de ikke en gang har gått ut på dato så går det sikkert helt fint.
lillemy8808 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2008 Jo jeg tar alltid pose rundt eska med kylling (sånn økonomipakke jeg pleier å kjøpe).
lillemy8808 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2008 Da har jeg lagt dem i krydderet (jeg fant ut at å marinere dem først, og så steke dem etterpå virket mer fristende enn å helle sausen på dem under steking. Så kan godt "indisk-inspirert" krydder trenge godt inn! Håper da på at den er bra! Som du sa, den var jo bare litt tørr, uten at jeg skjønner hvorfor, da jeg liker å pakke inn ting som om det er innpakket allerede (pga embalasjen ødelegges jo når jeg åpner).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå