Gå til innhold

NRK: Martins fantastiske reise

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Martine_*
Skrevet

Jeg savner en barneserie som gikk på NRK, muligens på nittitallet. Den het muligens Martins fantastiske reise, og handlet om Martin som på en eller måte reiste i tid. Husker at i vignetten hadde han et digert kamera rundt halsen, jeg tror han likte å ta bilder.

All info mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Martins spennende reise het serien, ja. Og Martin i serien heter Martin på ordentlig og kommer fra Sandefjord. Foreldrene hans står bak serien og de drev et filmproduksjonsselskap i Sandefjord. Det er de samme som sto bak serien Nettravnene som kom noe senere.

Gjest Gjest
Skrevet

Wow. Tenk at noen visste hva jeg snakket om! Har du mer info? Kan den sees på nettet? Eller bestilles?

Gjest Samme gjest som svarte istad
Skrevet

Jeg er fra samme by som produksjonsselskapet, så det er derfor jeg husker serien (og skuespillerne) godt. :) Jeg mener å huske at filmselskapet het De gode hjelperne, men det finnes ikke mer - tror jeg.

Jeg googlet "Martins spennende reise" og det ser ut som den er å få tak i på VHS på utvalgte biblioteker i hvert fall.

Serien gikk vel ut på at hovedpersonen, Martin, reiste i tid og møtte flere kjente personer som han snakket med og lærte ting av?

Martin, skuespilleren, er i dag ca 21-22 år.

Gjest Gjest
Skrevet
Her er forresten hjemmesiden til skuespilleren, du kan jo alltids spørre han. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...