Gjest Lilleulv Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Så en reklame i et blad, og fikk lyst til å prøve denne. Jeg vil jo gjerne ha hud som forgyllet hud må vite. Erfaringer?
Gjest LanaLane Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Jeg har denne og den funker bra for meg. Tørker ikke like kjapt som de sier, så jeg tar den på før jeg legger meg. har aldri fått skjolder heller, så det er godt nok for meg. det eneste er at man kan se litt "skitten" ut i ansiktet etter første påføring, så jeg bruker alltid foundation dagen etter, men etter 2. påføring så er det kjempeflott og man har en fin glød uten å se gulrot ut
Gjest LanaLane Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Jepp, men det har ikke så mye å si når jeg bare sover med den om natten...men om du skal ut rett etterpå så kan det bli litt mye kanskje?
Ce'Nedra Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Denne er en av de jeg har vært mest fornøyd med, men det var inntil jeg så bilder av meg selv. Så helt flekkete og oransje ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå