Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Det er masse treffsider/kontaktsider på nettet. Fol alle behov. Nesten alle sidene har "kvinne søker kvinne". I storbyene er det dessuten utesteder der det går jenter som enten er lesbiske, eller bare vil treffe en annen jente for sex.
Hottrio Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Hva med Cupido Club? Der er det mange par og single som søker både gutt, jente og par.Mange binysgjerrige.
Gjest Chrissy82 Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 (endret) Flere kontaktannonse sider hvor man blir kjent med andre jenter.. Endret 9. april 2008 av Chrissy82
Fatale Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Jeg er bifil, og funnet jenter og hatt sex med de på både sexdate.com og sexdating.com sidene. Prøv der, mange jenter som har lyst og prøve jentesex der ihvertfall
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Jeg er bifil, og funnet jenter og hatt sex med de på både sexdate.com og sexdating.com sidene. Prøv der, mange jenter som har lyst og prøve jentesex der ihvertfall Jeg syns også det er vanskelig å finne noen sånn over nettet. Leter nemlig etter ei å kose med jeg også;) Er ikke så mange her i nord som tør tror jeg;)
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 Jeg syns også det er vanskelig å finne noen sånn over nettet. Leter nemlig etter ei å kose med jeg også;) Er ikke så mange her i nord som tør tror jeg;) Sliter å med det samme her i nord,virker som det er mindre muligheter til Hvor langt nord om jeg tør spørre?
beatrice Skrevet 19. august 2008 #9 Skrevet 19. august 2008 jeg søkte lykken på div nettsteder som nevnt tidligere. skjedde ikke stort med en gang, men etter en tid med litt chat og mail, løste det seg :-)
Gjest Bisexuella Skrevet 19. august 2008 #10 Skrevet 19. august 2008 Jeg var/er i samme situasjon, og har tenkt tanken om å finne en jente ganske lenge. Nå har jeg funnet drømmedamen! Vi er begge i fast forhold med menn, som vi elsker, og de godtar dette. Jeg lurte lenge på hvor jeg skulle finne noen som ønsket det samme som meg, og løsningen for meg ble www.cupido.no. Opprett profil, lag en god beskrivelse av deg selv, legg ut bilde og understrek hva du er ute etter. Menn har en tendens til å sende slibrige meldinger (men har fått et par fra kvinner også!), men du kan blokkere menn og par fra å kontakte deg i det hele tatt. Det hender også at menn gjemmer seg bak kvinneprofiler, så ikke utlever noen personopplysninger!!!!!! Lag også en egen hotmailkonto, sånn at du har en egen msn bare for å snakke med potensielle kandidater. Derfra kan du også bytte bilder, uten at den andre personen kan lagre det på sin datamaskin (eneste blir printscreen, men da blir bildet så lite uansett). Neste steg er å utveksle telefonnummer, slik at man får tatt en telefontest. Lykke til!
Gjest Bisexuella Skrevet 19. august 2008 #11 Skrevet 19. august 2008 Jeg er bifil, og funnet jenter og hatt sex med de på både sexdate.com og sexdating.com sidene. Prøv der, mange jenter som har lyst og prøve jentesex der ihvertfall Jeg har sjekket disse sidene, og vil ikke anbefale de. De ser uprofesjonelle og suspekte ut. Skygg unna! Bruk heller norske nettsteder, det er vel folk innad landet man først og fremst er ute etter, eller....?
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #12 Skrevet 19. august 2008 Sliter å med det samme her i nord,virker som det er mindre muligheter til Hvor langt nord om jeg tør spørre? Jeg holder til i Bodø Enn du?
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2008 #13 Skrevet 20. august 2008 Jeg holder til i Bodø Enn du? 100 + mil lengere nord/øst
Gjest Bond Skrevet 23. august 2008 #14 Skrevet 23. august 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #15 Skrevet 24. august 2008 Jeg er bifil, og funnet jenter og hatt sex med de på både sexdate.com og sexdating.com sidene. Prøv der, mange jenter som har lyst og prøve jentesex der ihvertfall Oi...med bild eav deg selv og så åpent?
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #16 Skrevet 24. august 2008 Oi...med bild eav deg selv og så åpent? Det er ikke alle som gjemmer seg i skapet vet du Hadde bare flere vært sånn :love:
Vaarin Skrevet 2. september 2008 #17 Skrevet 2. september 2008 (endret) Edit: Slettet fordi innlegget ikke var så anonymt. Men jeg lurer fortsatt på hvor man finner jentene.... Endret 2. september 2009 av Vaarin
Gjest Hanne N Skrevet 1. februar 2009 #18 Skrevet 1. februar 2009 (endret) hei, skjønner att det ikke er det letteste, og jeg vet ikke om du har fått mange svar, men sender ett til deg uansett, jeg er 27 år, bifil og har en samboer som aksepterer min lyst på damer av og til.. bor i nærheten av oslo og er mobil sender med min mail adr så kan vi eventuelt ta det derfra men håper å høre fra deg i alle fall jeg klemmer fra Hanne E-postadressen er fjernet iht. reglene. Helen - mod. Endret 2. februar 2009 av Helen
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #19 Skrevet 2. februar 2009 Jeg er også en bifil jente i nord, som ikke vet hvordan jeg skal finne en seriøs jente. Har prøvd cupido.no i andre sammenhenger, men føler ikke for det. Føler at når man bor utenfor oslo så er det vanskelig..men kanskje jeg er for sjenert til å ta initiativ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå