Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tok jeg en bestemmelese.

Søndag var jeg i konfirmasjon i dameklær,og det gikk fint.

I dag har jeg samlet sammen mine skjorter og slips og min ene dress og kastet det i søpla.

Aldri mer pyntet som mann

Har alltid hatet skjorter og slips, den som fant opp denne uskikken av klæstil skulle vert fengslet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må føles deilig! :D

Gratulerer!

*Lisa*

Skrevet

Du burde gitt det til fretex!

Skrevet

Hei

Fretex har jeg ikke noe forhold til.

Grunnen til det er at den gang jeg ikke var så mye ute som jente var innom flere Fretex butikker å så på jenteklær. Aldri ble det godatt at jeg kunne prøve.

Vart møtt med en holdnig over for min legning som såret meg

Skrevet

wow! tøfft gjort!!

skal du opereres?

Skrevet

Tøft at du har tatt det steget videre!!! Grattis :P

Skrevet

Til Lemoni

Jeg har ikke planer om å opereres, men har ønske om hormon kur så jeg kan få pupper.

Ellers håper jeg at jeg kan jobbe som jente en dag.

Skrevet

Har lest et sted at transer stort sett er heteroseksuelle, stemmer det for deg? Hvis du føler deg som kvinne i en seksuell situasjon regner du deg som lesbisk da eller? Håper ikke du blir støtt av spørsmålene mine, er litt nysgjerrig av meg...

Ellers synes jeg det var tøft av deg å stille i konfirmasjon i dameklær! Alle skal kunne kle seg som de ønsker uten å få negative reaksjoner.

Har du et typisk "manneyrke" siden du kler deg som mann på jobben?

Skrevet

Hei Petruska

Jeg er hetero med litt bifil fantasi.

Jeg er singel, og har hatt noen få forhold bak meg med jenter.Mitt behov og ønske er å få vere jente sammen med en jente. Da vil vi for utenforstående se ut som et lesbisk par. Hva jeg føler er ikke godt å forklare, men sexakten er som en ekte mann.

Ikke ver redd for å spørre meg, jeg liker det.

Jobben min passer ikke til skjørt og kjole, men mitt ønske er å skifte jobb og kunne vere jente på heltid.

Har også drømt og fantasert om hormonkur så jeg får jenters bryst.

Takk for att jeg er så interessant.

Klem fra meg

Skrevet

jeg er også litt nysgjerrig på dette temaet...

hva er det som driver deg?

føler du deg som en jente stengt inne i en manns kropp?( som det ofte blir uttalt...) eller ligger det i det at du liker bedre å være jente?

det er vel mange andre grunner også, men jeg aner ikke altså. derfor lurer jeg på hva som er ditt motiv?

moro om du kunne fortelle litt om tanker osv.

om du ikke har en dagbok ville det vært spennende om du fikk en som vi nysgjerrige kunne følge med i. dette er jo et temmelig "uvant" og neddysset tema generelt sett, i alle fall oppfatter jeg det sånn, så det ville virkelig vært spennende å høre litt om :)

klem Lemoni*

Skrevet

Takk for svar! :D Håper du klarer å finne en kvinne som du kan leve ut din kvinnelige side sammen med. Dr. Espen Benestad har jo klart det, så hvorfor ikke? Men jeg har dessverre inntrykk av at en del kvinner er fordomsfulle til at deres elskede trives i dameklær. Det virker også som om det er litt forvirring rundt begrepene transseksuell (en som føler at han/hun er innestengt i en kropp av feil kjønn), og transvesitt (en mann som også ønsker å være kvinne, men som vanligvis er heterofil og har "vanlig" sex). De jentene du har hatt forhold til har de visst om din "legning" og godtatt den? Har inntrykk av at du er en forholdsvis ung mann, stemmer det? Fint at du ikke har noe imot å svare på spørsmål! Den beste måten å bekjempe fordommer på er jo å være åpen, men det forutsetter at folk spør også da! har forresten lagt merke til at du alltid er nøye med å ha på deg farger som passer sammen, og at undertøyet matcher resten av antrekket i fargen. Har du en stor garderobe?

Ha en fortreffelig helg!

P.S. Hadde vært fint og hatt en venninne som var transe da, dere har jo rimelig bra greie på klær og sminke! :blunke:

Skrevet

"Jentedresser" er kult da! Innsvinget med riktig tilbehør? Ikke bra?

Jeg hadde en gutt i jenteklær i butikken i dag. Hun var rålekker!

Hade det ikke vært for overarmene så hadde jeg aldri sett at hun ikke var født jente!

Hun hadde den stilen! Ordentlig pen! Litt stasha,men ikke overdrevet.

Kanskje det var deg?

:misunnelig:

Skrevet

Hei.

Takk for den positive motakelse jeg har fått. Gleder meg over att noe er intresert i oss.

Jeg er tidleg oppe i dag, skal ut å se på vårmoten i butikkene. Har fremdeles på meg min gule nattkjole i sateng.

Hvorfor gjør jeg dette?

Som mange andre har jeg kastet jenteklærne flere ganger og sluttet med dette "tullet" , men trangen er der og kommer tilbake og til bake.Det er noe jeg må leve med, og vil leve med. Om jeg ikke fikk anledning til å klæ meg om mer ville det gått galt med meg.

Jeg er 35 år, og det er 12 år siden jeg aksepterte meg selv.Har etter det sovet i nattkjole med BH under hver natt, og har vert jentekledd på kveødstid mye av tiden.

Nå skifter jeg til jente etter jobbb, og er det til neste dag på jobb.Har hatt unntak med familifester og slikt.Det er også slutt nå etter den velykkde konfirmasjonen. Sist jul feiret jeg sammen med min søsters famili og var der hele julehelgen som jente.

Bruker bare jentetruser, har ikke annet.

Føler stort behag av å ha på BH, er puppefiksert, det er så deilig og kjenne den strammer rundt meg. Ønsker meg ekte varer, drømmer om hormonkur.Kjønnskifte ser jeg ikke på som aktuellt i dag.

Bruker alltid kjole eller skjørt. Liker det trange skjørtet som strammer når jeg går, og det alnge luftige som "svever" sammen med meg.

Hvorfor?

Føler meg vel i det. Føler meg som jente, det gjør jeg.Sitter alltid når jeg tisser !!

Vanskleg å forklare, har ikke noe svar til meg selv, og kan ikke svare til andre heller. Er bare sånn.

Blir selvsagt ensomt mange ganger.

Sexuellt tenner jeg på jenter, men har litt drømmer om en mann innimellom.

Kommer tilbake en dag senere

Bare spørr

Klem fra Lise

Skrevet

Berre lurte: Når du kler deg som mann på jobb - går du då i herreklede, eller dameklede som passar betre enn kjole/skjørt? (Altså, brukar dameklede som ein del av herregarderoben.)

Skrevet

Gratulerer med nytt liv, Transe! Dette kommer du ikke til å angre på. Det vet jeg, fordi vi er i samme båt, vi to :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...