Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Jeg har lest flere råd for hvordan man kan utvide trang forhud, men nå som det er mer eller mindre i orden, er det dukket opp et annet problem: Typen har alltid hatt trang forhud. Fram til nå har han alltid brukt kondom, og trædd den på uten å dra forhuden bak penishodet. På denne måten har han aldri "øvd" seg på å ha stimuli direkte på glans. I det siste har vi begynt å prøve oss litt fram. Forhuden er nå såpass "utvidet" at den sklir bak hodet når vi har samleie uten kondom. Det går greit nok i min "varme og fuktige hule", men annen berøring - ja, selv bare å ta den ut i "friluft" - er umulig. Den er så ekstremt følsom at det rett og slett blir fysisk vondt! Vi har også prøvd diverse med vann (dusjhodet - passe temperatur og trykk på strålen), men det er bare "Abort! Abort!". Det blir for mye. Hvordan skal man klare å øve opp (ned) følsomheten på glans? (Dette er litt egoistisk av meg også, for for han er ikke dette et problem, synes han. Det er bare det at jeg føler det er bedre å suge når jeg kan trekke forhuden tilbake, og det går nå (varm og fuktig hule...), men jeg liker best at han er helt ren bak der før jeg gir han min kattevask...)
Gjest Mann 24 Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Jeg hadde akkurat det samme problemet. Løsningen er rett og slett å bare vende seg til mer og mer stimulering slik at nervene ikke reagerer med overfølsomhet. Den beste måten å gjøre det på er følgende: Dra forhuden tilbake, ta glidemiddel på penishodet, og begynn å masser det. Han må ta skikkelige tak både over, på siden og under, ikke bare lett berøring. I begynnelsen holder han kanskje bare ut en liten stund, men han må ikke være feig heller, man klarer å bite i seg ganske mye selv om det er veldig følsomt. Poenget er ikke at akkurat dette skal være godt, det kommer senere. Uansett vil man ganske raskt merke (det burde ta godt under en uke hvis han gjør det hver dag) at all den vonde overfølsomheten er borte, mens all den gode følsomheten fremdeles er der. Dette har virkelig forbedret sexlivet mitt, så jeg anbefaler absolutt at han prøver det. Lykke til! Og fortell gjerne om det virket eller ikke.
Mrs. K Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Trille (mod)
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Jeg hadde akkurat det samme problemet. Løsningen er rett og slett å bare vende seg til mer og mer stimulering slik at nervene ikke reagerer med overfølsomhet. Den beste måten å gjøre det på er følgende: Dra forhuden tilbake, ta glidemiddel på penishodet, og begynn å masser det. Han må ta skikkelige tak både over, på siden og under, ikke bare lett berøring. I begynnelsen holder han kanskje bare ut en liten stund, men han må ikke være feig heller, man klarer å bite i seg ganske mye selv om det er veldig følsomt. Poenget er ikke at akkurat dette skal være godt, det kommer senere. Uansett vil man ganske raskt merke (det burde ta godt under en uke hvis han gjør det hver dag) at all den vonde overfølsomheten er borte, mens all den gode følsomheten fremdeles er der. Dette har virkelig forbedret sexlivet mitt, så jeg anbefaler absolutt at han prøver det. Lykke til! Og fortell gjerne om det virket eller ikke. Takk for tips - og deling av erfaring:) Jeg har prøvd å få til lignende (en krem som bedøver noe), men han er veeeeldig tilbakeholden. Forståelig nok. Det er ikke spesielt godt hvis klitoris får for intens berøring heller, så kan kanskje ha noe å i alle fall relatere følelsen til. Skal prøve å overtale han til å lide seg gjennom det. Dessverre kan jeg ikke henvise til din erfaring, for jeg tror ikke han setter så stor pris på at jeg bruker kvinneguiden til dette. Ikke aktivt i alle fall. Når og hvis han gjør dette, skal jeg prøve å huske å komme med tilbakemelding. (er dette forresten noe det er hensiktsløst at jeg er med på? er det så smertefullt at man helst vil være alene? og rent teknisk - det er ikke "ronking" det er snakk om, bare å dra forhud tilbake, holde den tilbake, og berøre glans på en ikke-seksuell måte?)
Gjest Mann 24 Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 (er dette forresten noe det er hensiktsløst at jeg er med på? er det så smertefullt at man helst vil være alene? og rent teknisk - det er ikke "ronking" det er snakk om, bare å dra forhud tilbake, holde den tilbake, og berøre glans på en ikke-seksuell måte?) Jeg tror nok jeg hadde satt pris på å være alene i hvert fall; det er ikke en spesielt sexy situasjon. Men hvis dere er et par som gjør det meste sammen kan det jo være annerledes for dere. Akkurat hvordan man berører penishodet er kanskje ikke så viktig, men man må ta i litt sånn at man kjenner det. Altså ikke bare stryke forsiktig rundt glansen. Hele poenget er å desensitivisere nervene sånn at kroppen slår av den ekstreme overfølsomheten. Grunnen til at det er sånn er jo at glansen aldri har vært utsatt for direkte stimulering, så den er ikke blitt vant til det. Du har rett i at det er akkurat det samme som med klitoris (klitoris og penis er jo homologe, det vil si at de har samme kroppslige opphav og utvikler seg forskjellig avhengig av om barnet er xx eller xy). Dette er ikke så vanskelig som man kanskje skulle tro når alt man har erfaring med er at all berøring er for mye. Og etterpå blir alle typer oralsex og runking uendelig mye bedre, så det er definitivt verdt det for dere begge.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Jeg tror nok jeg hadde satt pris på å være alene i hvert fall; det er ikke en spesielt sexy situasjon. Men hvis dere er et par som gjør det meste sammen kan det jo være annerledes for dere. Akkurat hvordan man berører penishodet er kanskje ikke så viktig, men man må ta i litt sånn at man kjenner det. Altså ikke bare stryke forsiktig rundt glansen. Hele poenget er å desensitivisere nervene sånn at kroppen slår av den ekstreme overfølsomheten. Grunnen til at det er sånn er jo at glansen aldri har vært utsatt for direkte stimulering, så den er ikke blitt vant til det. Du har rett i at det er akkurat det samme som med klitoris (klitoris og penis er jo homologe, det vil si at de har samme kroppslige opphav og utvikler seg forskjellig avhengig av om barnet er xx eller xy). Dette er ikke så vanskelig som man kanskje skulle tro når alt man har erfaring med er at all berøring er for mye. Og etterpå blir alle typer oralsex og runking uendelig mye bedre, så det er definitivt verdt det for dere begge. Takk, igjen:) Siste lille spørsmål... Tror du det går an å bruke Xylocain 2% gel som glidemiddel? Det er jo også en smule smertelindrende, er det ikke? Jeg er kanskje helt på viddene, at det ville være helt hårreisende, men spør likevel, jeg...
Gjest Mann 24 Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Takk, igjen:) Siste lille spørsmål... Tror du det går an å bruke Xylocain 2% gel som glidemiddel? Det er jo også en smule smertelindrende, er det ikke? Jeg er kanskje helt på viddene, at det ville være helt hårreisende, men spør likevel, jeg... Det eneste måtte være at man visstnok ikke bør ta på for mye av sånne bedøvelsesmidler; et tynt lag er alt som skal til. Om det er nok til å fungere som glidemiddel vet jeg ikke. Den er vel også laget for å trekke inn, i motsetning til glidemidler som blir liggende utenpå. Men det kan jo være verdt et forsøk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå