Gjest Lei Skrevet 15. mars 2008 #1 Del Skrevet 15. mars 2008 Hvordan slutter man å like en person man MÅ se i mange timer hver dag? Når man har det gøy med personen og hele tida håper at det skal være noe mer i det. Når man innerst inne har skjønt at det ikke er noe mer i det fra den andre personen. Jeg er så lei av å like dem som ikke liker meg! Det tar lang tid før jeg liker noen, og når jeg først liker noen, liker jeg dem så godt at det "aldri" går over. Det går over hvis jeg slutter å ha kontakt med dem. Men det er ikke mulig i dette tilfellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 17. mars 2008 #2 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg har slitt med det selv... Det eneste som funket var å bli forelsket i en annen, men det gikk rett i dass og nå har jeg det på samme måte med han! LEI, LEI, LEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 17. mars 2008 #3 Del Skrevet 17. mars 2008 Kjenner godt til problemstillingen og har opplevd det samme selv flere ganger. Noen ganger har jeg rett og slett prøvd, hvis mulig, å komme meg lengst unna den det gjelder og holde kontakten på et minimum. Til slutt går følelsene nesten over av seg selv. Og det skal sies - i dag er jeg ikke redd for å møte han jeg har likt tidligere, mye fordi jeg trengte litt avstand. Ikke et fryktelig bra råd, men jeg ønsker deg riktig lykke til. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 24. mars 2008 #4 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg har også opplevd det samme selv. Men det er nok desverre litt vanskelig å slutte å like en person, man bestemmer jo ikke sine følelser selv. Men noen tips kan jo være å la være å tenke på personen, finne på noe annet, treffe andre mennesker som man kan få god kjemi med, å gjøre ting sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå