Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker Decléor sin hydra floral fuktighetsmaske, hvor en etter ca 10 min skal fjerne overflødig krem med tonic på bomull. Er det da meningen at jeg skal bruke vanlig fuktighetskrem etterpå,eller?..

Takker for tips! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja , du skal bruke fuktighetskrem etter maske ! Hvilken krem har du ?:)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker Hydra Flower fuktighetskrem. Elsker Decléor serien, den er så naturlig og velgjørende! :) Hva bruker du av masker og kremer da; Beautyqueen?

Gjest Gjest
Skrevet

.. Hydra f l o r a l mente jeg selvfølgelig.. ;)

Skrevet

Ja , da kan du bruke den etterpå !:) Jeg bruker Exuviance =) Men har noen masker i Decleor også:)

Gjest Audrey Horne
Skrevet

Om jeg tar en fuktighetsmaske så pleier jeg å sove med den på. Jeg vasker den ikke av før på morgenen og bruker da fuktighetskrem.

Om jeg en sjelden gang tar en rensemaske så bruker jeg fuktighetskrem etter at den er fjernet etter anbefalt tid.

Skrevet

Ja , det også går sefølgelig an. Men vist du skyller av masken etter anbefalt tid da kan du ta på fuktighetskrem. jeg klarer ikke sove med masken jeg , den tørker jo ikke så da blir det masse på puten og i håret..? Hvordan gjør du det?

Gjest Audrey Horne
Skrevet
Ja , det også går sefølgelig an. Men vist du skyller av masken etter anbefalt tid da kan du ta på fuktighetskrem. jeg klarer ikke sove med masken jeg , den tørker jo ikke så da blir det masse på puten og i håret..? Hvordan gjør du det?

Jeg har veldig tørr hud så det meste er trukket inn i huden når jeg legger meg :). Om jeg bruker en maske som f.eks Dermalogica MultiVitamin Power Recovery Mask så pleier jeg å legge et håndkle på puta, ellers blir det oransje flekker. Jeg har langt hår som jeg surrer opp i en topp på natta, maske eller ikke.

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg har i hvertfall funne ut opp gjennom åra at eg treng fuktighetskrem etter maske....sjølv fuktighetsmasker. Så eg trur det er vanlig. Spesielt om du skyller det av med vatn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...