Gjest sexysadie Skrevet 5. mai 2003 #1 Del Skrevet 5. mai 2003 You loves your parasite God, yet they crusify me??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 5. mai 2003 #2 Del Skrevet 5. mai 2003 Mhm? We are floating - Above the mountains. Watching all the tiny people... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. mai 2003 #3 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg sikter til avataren din som er en av mine yndligsartister:Mortiis. Og tok refrenget ifra hans heftige låt Parasite God ifra albumet The Smell of Rain. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 5. mai 2003 #4 Del Skrevet 5. mai 2003 Joda, såpass fikk jeg med meg... This is the day for the mildly confused.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. mai 2003 #5 Del Skrevet 5. mai 2003 steinbra!!!¨¨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 5. mai 2003 #6 Del Skrevet 5. mai 2003 Godt og godt... Har ikke hørt så mye av ham må jeg innrømme, men det jeg har hørt var jo bra... Også er han jo så pen atte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. mai 2003 #7 Del Skrevet 5. mai 2003 Hvor hørte du ham da? Har du platen? Han er lekker uten maska, desverre er d ingen bilder av han "slik han virkelig ser ut" på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 5. mai 2003 #8 Del Skrevet 5. mai 2003 Mitt første møte med snuskebassen var på z-tv med Parasite God. Deretter har jeg lastet ned noen flere på kazaa. Vurderer å kjøpe Smell Of Rain når jeg føler meg rik nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. mai 2003 #9 Del Skrevet 5. mai 2003 kjøp den, du vil ikke angre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå