Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Aslakstrøm er skutt og drept. Ehh, er ikke dette bare TV? Hvorfor tar deltagerne sånn på vei, når det tross alt ikke har skjedd et ordentlig mord? Synes også det er hårreisende at TV2 fremstiller det på den måten, at noen faktisk ble drept på ordentlig..
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Synes også det er hårreisende at TV2 fremstiller det på den måten, at noen faktisk ble drept på ordentlig.. For å svare deg med dine egne ord: Aslakstrøm er skutt og drept. Ehh, er ikke dette bare TV? Hvorfor tar deltagerne sånn på vei, når det tross alt ikke har skjedd et ordentlig mord?
Gjest Bellatrix Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Ehh, er ikke dette bare TV? Hvorfor tar deltagerne sånn på vei, når det tross alt ikke har skjedd et ordentlig mord? Enig. Det blir litt vel mye: "Å, nei, å, nei. Nå er det skummelt altså."
Bomull Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Jeg har ikke fulgt med på Farmen men så litt i dag. For meg så dette bare latterlig ut...
Kristaa Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Jeg ser heller ikke på Farmen, men var på middag hos foreldrene mine i dag, og de følger med. Lo så jeg grein når jeg så hvordan deltakerne tok på vei... Og hvorfor gikk de ikke ut? Det er jo ikke akkurat slik at Gaute Grøtta Grav står på lur med våpen i hånden og plaffer de ned... Det er på TV dette...
Gjest Bellatrix Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Lo så jeg grein når jeg så hvordan deltakerne tok på vei... Og hvorfor gikk de ikke ut? Det er jo ikke akkurat slik at Gaute Grøtta Grav står på lur med våpen i hånden og plaffer de ned... Det er på TV dette... De har vel blitt reggisert til å late som om de er redde?
Drua Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 Jeg synes det er artig at det er en historie rundt oppholdet jeg da... Jeg kan tenke meg at det ikke er så vanskelig å leve seg inn i den for deltakerne der og da, men det er litt uvant for oss seere når det ikke har vært sånn før.
Gjest Bellatrix Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Jeg synes det er artig at det er en historie rundt oppholdet jeg da... Dette er første sesong jeg ser og jeg synes det er artig nok at de må gjøre ting på gamlemåten.
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 Skjønner virkelig ikke hvorfor disse menneskene på Farmen skal bli skremt av dette jeg heller, det er jo bare et manus og skuespill-så at dem reagerer som dem gjør skjønner jeg ikke.Kanskje dem får betalt for å spille livredde og forskrekket!
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2008 #11 Skrevet 17. mars 2008 Jeg kan faktisk forstå at de blir engstelige. De har allere opplevd at noen har brent ned stabburet med all maten de hadde og at noen hadde vært inne i huset og rotet i tinga dems når de var hos Aslakstrøm. Vi må huske på at de lever helt isolert i et veldig gammelt hus langt fra folk og fe. Hvem har ikke vært på hyttetur eller alene hjemme og blitt ganske skremt av helt idiotiske ting som f.eks vinden, eller greinene på et tre eller noe lignende.
Bomull Skrevet 17. mars 2008 #12 Skrevet 17. mars 2008 De har da et helt tvteam sammen med seg hele tiden, og vet at tv2 har området under oppsyn. Om man blir redd da har man kanskje ikke så mye å gjøre på ei hytte i skogen?
Gjest StockDama Skrevet 17. mars 2008 #13 Skrevet 17. mars 2008 Jeg venter bare på at dette skal bli en call of chutulu greie...farmen er jo bare et litt avansert rollespill nå virker det som. Men hvorfor de er redde kan jeg virkelig ikke skjønne. At de i det heletatt skal prøve å leve seg inn i rollen om at de er på en gård i gamle dager blir litt vanskelig når det konstant er noen som styrer med lyssetting, mikrofoner og svære kameraer rundt de.
Gjest Bellatrix Skrevet 18. mars 2008 #14 Skrevet 18. mars 2008 Men hvorfor de er redde kan jeg virkelig ikke skjønne. At de i det heletatt skal prøve å leve seg inn i rollen om at de er på en gård i gamle dager blir litt vanskelig når det konstant er noen som styrer med lyssetting, mikrofoner og svære kameraer rundt de. enig. "Nå er det ingen til å beskytte oss." Jo, TV2 beskytter dere mot eventuelle farer.
Gjest Fëawen Skrevet 18. mars 2008 #15 Skrevet 18. mars 2008 Jeg også synes dette bare blir teit!!! Det samme når de skal på markedet å handle! De må jo selv føle at dette bare er teit.. At alt bare er skuespill..
MarianneE Skrevet 18. mars 2008 #16 Skrevet 18. mars 2008 Og hvorfor gikk de ikke ut? Det er jo ikke akkurat slik at Gaute Grøtta Grav står på lur med våpen i hånden og plaffer de ned... Det er på TV dette... Tja, kan jo hende han plutselig får nok av å være dramatisk TVvert og klikker.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #17 Skrevet 18. mars 2008 At de i det heletatt skal prøve å leve seg inn i rollen om at de er på en gård i gamle dager blir litt vanskelig når det konstant er noen som styrer med lyssetting, mikrofoner og svære kameraer rundt de. Blir det litt vanskelig sier du? Har du vært realitydeltager selv? Alle realitydeltagere som har fått spørsmål om hvordan de synes det er å ha kameraer rundt seg hele tiden sier at kameraene etterhvert blir glemt. Som psykologistudent har iallefall jeg forståelse for hva konteksten kan gjøre med folk, og folk flest lever seg veldig inn i slike kunstige settinger, særlig når det har pågått i ukesvis. Har overhodet ingen problemer med å forstå at deltagerne lar seg rive med. Det er helt normalt.
Gjest Skya Skrevet 18. mars 2008 #18 Skrevet 18. mars 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Gjest nextlife Skrevet 19. mars 2008 #19 Skrevet 19. mars 2008 Og jeg lurer på hvorfor både deltakerne på Faemen og enkelte i denne tråden omtaler mannen som Aslakstrøm,-og ikke Aslak Strøm?
Gjest TS Skrevet 19. mars 2008 #20 Skrevet 19. mars 2008 Og jeg lurer på hvorfor både deltakerne på Faemen og enkelte i denne tråden omtaler mannen som Aslakstrøm,-og ikke Aslak Strøm? Hihi.. Jeg trodde ærlig talt at etternavnet var Aslakstrøm, og at vi aldri hadde hørt noe fornavn. Artig Ellers kan jeg lure på hvorfor du kaller det Faemen, når det heter FaRmen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå