Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min skal ha fest. 3 av dem som skal komme har jeg truffet et par ganger før. Likevel er det en slik fest der "alle kjenner alle", og jeg er litt redd for å bli litt tilsidesatt mtp. mye interne humor som sikkert vil gå igjen. Kan ikke forlange at kjæresten sitter å "holder meg i hånden" ettersom det er hans fest, og hans venner og bekjente.

Hva hadde du gjort? Gått på festen, eller holdt deg hjemme?

Vi har forresten bare vært sammen i et par mnd., om det skulle ha noe å si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville dratt. Hvis du har planer om å være sammen med kjæresten din i overskuelig framtid, er det vel en fin anledning til å bli bedre kjent med vennene hans :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Høres ut som en ypperlig anledning til å bli kjent med vennene hans.

Skrevet

Ja, jeg ville helt klart gått. Kjæresten din har sikkert lyst til å vise deg frem :)

Du kan jo bli kjent med hans venner? Jeg synes menn er flinkere til å inkludere nye kjærester enn vi kvinner er..

Gjest Gjest
Skrevet

Dere har sikkert rett, men de få gangene jeg har truffet vennene hans, er det ofte slik at de samler seg i grupper og er veldig lukket. Derfor er jeg litt redd for å sitte alene og stirre i lufta.

Gjest Gjest
Skrevet

Det jeg beskrev ovenfor er forresten venninnne, noen som han har mange av.

Skrevet

Nei... Du må jo dra, da. De blir jo aldri kjent med deg på denne måten, og hvorfor skulle de ikke ville det? Hvis det blir skikkelig kleint, så får du heller bare klenge litt på typen. Det må da være lov? :)

Gjest Gitte
Skrevet

Du burde gå på festen, men kanskje fortelle kjæresten din at du er litt nervøs, så han er oppmerksom på det hvis du blir sittende alene..

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg dro. Og det ble en av de beste utekveldene mine på LENGE! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...