kitekatt Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Trenger en god nattkrem. Jeg bruker dagkrem fra Guinot og er veldig fornøyd. jeg har kombinasjonshud med endel talgproduksjon rundt nese og på hake, og ellers litt dehydrert hud. Bør jeg bruke nattkrem i samme merket som dagkremen? Skal på tax-free og der selger de ikke Guinot...derfor tenkte jeg å høre her inne om dere har en god å anbefale. Gjerne litt anti-rynke siden jeg er 32...kan ha litt grå og gusten hud når jeg er sliten...så kremen bør være ganske nærende
Adina Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Chanel Precision Age Delay Nuit 50ml/1.7oz koster 373,- på Strawberrynet.... er utrilig fornøyd med den og kan absolutt anbefale den videre
Gjest lucky!74 Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 (endret) Her finner du kremer som er helt topp! Jeg er så utrolig fornøy med denne serien. Les så finner du sikkert noe som passer for deg, mye info her. Dem setter også ned verdien på pakka så du slipper toll. Jeg handler på Ebay isteden. Akkurat nå har jeg c-esta kremen og den er helt hærlig! http://www.skin-etc.com/janmarini.html Endret 15. mars 2008 av lucky!74
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Hei jeg "sliter" litt med samme problemer som deg; "talgproduksjon rundt nese og på hake, og ellers litt dehydrert hud" jeg har prøvd mye forskjellig, I forhold til den dehydrerte huden så er jeg kjempe fornøyd med Clinique "dramatically different moisturizing lotion" men dette er ikke en klassisk nattkrem.. Ellers bruker jeg kinesiske perlekremer noe jeg er veldig fornøyd med til min hud. (feks simengdi sine) uvisst om det er noe en får på tax freen...
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 KAN IKKE FÅ SKRYTE NOK AV EXUVIANCE SINE PRODUKTER. NATTKREM,ØYEKREM,MASKE.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå