Gjest Sjenert Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Jeg har da aldri blitt slikket før. Når jeg tenker tanken blir jeg egentlig bare ganske ukomfortabel. Jeg har nettopp truffet et ny fyr, og første gangen vi kom i gang, prøvde han å gå ned på meg, og da ble jeg ganske forskrekket inni meg og dro han opp igjen. Jeg tenker vel at han ble ganske skuffa, og han har ikke prøvd siden. Men jeg vet han tenker tanken. Jeg vet ikke helt hva det er med meg. Men jeg er vel ganske flau. Tenker på hva han syntes om meg der nede osv, og det største er vel at jeg tenker på om jeg har glemt igjen noe etter barberinga eller at det blir ekkelt for ham når det har begynt å vokse ut igjen. Kan ikke tenke meg at noen liker stubber :S. Hva skal jeg gjøre for å komme over skrekken? Jeg vil jo at vi begge skal nyte hverandre.. Evt. innslag fra menn/gutter om hva dere syntes?
Gjest Navn Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Jeg kan ikke svare for alle, men jeg slikker fordi jeg nyter å se/føle at hun liker det. Det viktigste er jo ikke om det er hår der eller ikke, men at det er rent. Stubber er jo null problem! Det eneste som er litt kjipt er jo om man får kjønnshår inn i munnen, og det får man ikke av stubber. Man overlever dog kjønnshår i munnen også. Mitt råd er at du lener deg tilbake og prøver å nyte det neste gang han prøver å gå ned der. Han gjør det fordi han vil gi deg nytelse, og kanskje også fordi han liker det selv? Ikke heng deg så mye opp i hvordan det er der nede, så går det nok bra. Men om du ikke har lyst, så får du si ifra. Han bør respektere det. Dere kan jo kanskje starte med at han tar hånden ned i buksen og gir deg en handjob til å begynne med om du virkelig synes det er ukomfortabelt? Da blir det en rolig overgang, som også bør gi deg nytelse deg også.
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Jeg har da aldri blitt slikket før. Når jeg tenker tanken blir jeg egentlig bare ganske ukomfortabel. Jeg har nettopp truffet et ny fyr, og første gangen vi kom i gang, prøvde han å gå ned på meg, og da ble jeg ganske forskrekket inni meg og dro han opp igjen. Jeg tenker vel at han ble ganske skuffa, og han har ikke prøvd siden. Men jeg vet han tenker tanken. Jeg vet ikke helt hva det er med meg. Men jeg er vel ganske flau. Tenker på hva han syntes om meg der nede osv, og det største er vel at jeg tenker på om jeg har glemt igjen noe etter barberinga eller at det blir ekkelt for ham når det har begynt å vokse ut igjen. Kan ikke tenke meg at noen liker stubber :S. Hva skal jeg gjøre for å komme over skrekken? Jeg vil jo at vi begge skal nyte hverandre.. Evt. innslag fra menn/gutter om hva dere syntes? For det første tror jeg han syns du er deilig der nede uansett. Det høres ut som du er ganske nøye på det, så eventuelle hår som er igjen er det nok bare du som merker. Tror aldri i livet han "oppdager" dem. Når du merker at han "tenker tanken", så betyr jo det at han ikke ble helt avskrekket første gangen. Tror et godt tips til deg er å ikke se ham inn i øynene mens han slikker. Bare len deg tilbake, lat som "han ikke er der" og kos deg med hva du føler. Uansett er det viktig å konsentere seg om virkningen av selve slikkingen, og drite i alle tanker om hva han skulle synes. De aller aller fleste menn elsker den æren det er å få slikke, så ikke bekymre deg for stubber eller hvordan det ser ut.
Gjest Tja, si det Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Er det nå virkelig slik at alle menn synes dette er deilig og setter pris på det? Jeg har inntrykk av at mange gjør det for å være "snille", og selv om jeg forstår dem godt (det kan umulig være så delikat at det gjør noe), er tanken på sympati-sex så turn off at jeg sier at jeg ikke liker det...
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Er det nå virkelig slik at alle menn synes dette er deilig og setter pris på det? Jeg har inntrykk av at mange gjør det for å være "snille", og selv om jeg forstår dem godt (det kan umulig være så delikat at det gjør noe), er tanken på sympati-sex så turn off at jeg sier at jeg ikke liker det... "Alle menn" liker nok ikke å slikke, men jeg vil tro at de aller fleste elsker dette. Kjønnslukt og -smaken gjør meg kåt uansett utseende der nede. Selvsagt må hun være ren. Når du ser at typen setter pris på slikkingen kan du slappe av og nyte det. En skal ikke tenke så mye under sex, vet du :-) Kun ta inn over seg all stimuli...Lykke til!
Gjest milkyway Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Tror min gjør det av både snillhet, og fordi han elsker det. Hvis jeg sier "jammen, jeg må gå og vaske den først, har ikke dusjet siden i dag morges!" protesterer han og MÅ ha den med en gang! Åh sukk, savne!
FantasDick Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Samboeren min gjør det fordi han liker det. Jeg er ikke alltid like gira på det, men da sier han bare "slutt og tulle!" og så dukker han ned mellom beina mine. At jeg ikke er barbert, har stubber, ikke helt ren, whatever bryr han seg ikke om - han liker det uansett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå