Gå til innhold

Helt ærlig

Gjest *Realist*

Anbefalte innlegg

Skikkelig spennende å smålese seg gjennom innleggene her, jeg kjenner meg bare så enormt igjen i det du skriver.

Rundt juletider innledet jeg et seksuelt forhold til en kollega, noe som fortsatte helt uti mai. Jeg fikk følelser, men gikk på en stor smell. Han mente jeg ikke tok tegnene hans, og da jeg kom tilbake fra en kjapp weekend i hjembyen, var han plutselig HELT forandret, sa han ikke orket mer av at jeg ikke ga ham noe respons.

Jeg innså jo da at han faktisk VAR forelsket i meg, og jeg hadde jo vært det i han lenge.. Men det døde rett og slett ut mellom oss, så traff jeg en ny kjekkas på 17.mai, og da så godt som kuttet vi kontakten.

Men han er på jobb nå da, denne kollegaen jeg drev på med så lenge.. Og jeg tror det er noen spenninger i luften..

Så til deg trådstarter, ikke spill for lenge, og prøv å gi uttrykk for hva du vil dersom denne uungåelige samtalen kommer på banen. Nå er kanskje ikke duden din like sær som han jeg drev på med, men det kan fort komme en stor smell der leken har pågått så lenge at han til slutt stikker..

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, så var det min tur til å ende der.. Hvor den kjipe mellomfasen gikk over i at gutten fikk panikk og trakk seg!

I går var det "blir godt å se deg i morgen"... i dag var det "har ikke så lyst"

Han skrev på tekstmelding at vi var for forskjellige, og blablabla...

:troest:

Frk.C: Jeg kunne ikke kjent meg mer igjen og vært mer enig! :jepp: Jeg spilte oxo for lenge med min forrige flamme.. Selv da han sa "du er så dårlig på å vise følelser" tok jeg ikke hintet, men fortsatte å spille kald fisk! :eeeh:

Hehe, og jeg traff oxo en ny, men jeg traff han 16. mai da :rødme: ..Og han er virkelig en utrolig bra fyr, så jeg prøver å spille kortene riktig.. eller egentlig ikke spille noen kort i det hele tatt, er dønn ærlig hele veien nå.. er så vaskelig alt sammen syns jeg. skal man spille, ikke spille? isåfall når vet man at man bør slutte å spille mens leken er god og legge kortene på bordet samtidig som man unngår å ta "praten" for tidlig.. :forvirra:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

Nå har det skjedd ting :)

Hørte som nevnt ikke noe fra ham forrige uke, selv om han sa "vi ringes".

Fredag var vi på samme fest, og det endte som det alltid gjør. Men - fredag fikk jeg snakket med ham ! (I fylla..). Vi gjentok praten på lørdag morgen, da vi kanskje ikke husket så mye av fredagen noen av oss :) Fikk ikke så mye klarhet, virker som om han er redd for å love for mye. Men han er helt klart interessert, sier han, er bare redd for forhold fordi han føler han er dårlig på det, og ikke helt har tid. Jeg var egentlig fornøyd med det, for det var veldig mye til å være ham. Tenkte som så at nå får jeg bare se hva som skjer.

Så - samme opplegg gjentas lørdag kveld. Hele søndag var jeg i familieselskap. Da fikk jeg plutselig meldinger om hvordan det fikk og bla bla bla. (De som har fulgt med her har fått med seg at han ikke er glad i sms, og aldri har tatt initiativ til å sms'e..)Så endte med at vi sendte meldinger i hele går, og han lurte på om vi skal gjøre noe I DAG !!!!

Hva har skjedd med fyren a ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*
:troest:

Frk.C: Jeg kunne ikke kjent meg mer igjen og vært mer enig! :jepp: Jeg spilte oxo for lenge med min forrige flamme.. Selv da han sa "du er så dårlig på å vise følelser" tok jeg ikke hintet, men fortsatte å spille kald fisk! :eeeh:

Hehe, og jeg traff oxo en ny, men jeg traff han 16. mai da :rødme: ..Og han er virkelig en utrolig bra fyr, så jeg prøver å spille kortene riktig.. eller egentlig ikke spille noen kort i det hele tatt, er dønn ærlig hele veien nå.. er så vaskelig alt sammen syns jeg. skal man spille, ikke spille? isåfall når vet man at man bør slutte å spille mens leken er god og legge kortene på bordet samtidig som man unngår å ta "praten" for tidlig.. :forvirra:

Ikke spill i det hele tatt, så skaper du ikke forvirring. Du trenger jo ikke å ta en prat med engang, selvom du ikke spiller. Vær deg selv, og liker du ham så la han få vite det litt forsiktig da vel. Hvorfor skal dere spille? Du spiller at du ikke liker ham, og han forsvinner. Bra spillt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nå har det skjedd ting :)

Hørte som nevnt ikke noe fra ham forrige uke, selv om han sa "vi ringes".

Fredag var vi på samme fest, og det endte som det alltid gjør. Men - fredag fikk jeg snakket med ham ! (I fylla..). Vi gjentok praten på lørdag morgen, da vi kanskje ikke husket så mye av fredagen noen av oss :) Fikk ikke så mye klarhet, virker som om han er redd for å love for mye. Men han er helt klart interessert, sier han, er bare redd for forhold fordi han føler han er dårlig på det, og ikke helt har tid. Jeg var egentlig fornøyd med det, for det var veldig mye til å være ham. Tenkte som så at nå får jeg bare se hva som skjer.

Så - samme opplegg gjentas lørdag kveld. Hele søndag var jeg i familieselskap. Da fikk jeg plutselig meldinger om hvordan det fikk og bla bla bla. (De som har fulgt med her har fått med seg at han ikke er glad i sms, og aldri har tatt initiativ til å sms'e..)Så endte med at vi sendte meldinger i hele går, og han lurte på om vi skal gjøre noe I DAG !!!!

Hva har skjedd med fyren a ??

Trenger du å få det inn med teskje eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spill i det hele tatt, så skaper du ikke forvirring. Du trenger jo ikke å ta en prat med engang, selvom du ikke spiller. Vær deg selv, og liker du ham så la han få vite det litt forsiktig da vel. Hvorfor skal dere spille? Du spiller at du ikke liker ham, og han forsvinner. Bra spillt!

Men når jeg ikke spiller forsvinner de å! :sur: Tror jeg skal sette min lit til skjebnen jeg :gjeiper:

Trenger du å få det inn med teskje eller?

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men når jeg ikke spiller forsvinner de å! :sur: Tror jeg skal sette min lit til skjebnen jeg :gjeiper:

:skratte:

hehe, jepp det er faen ikke så lett, men personlig hater jeg spill, da stikker jeg fort som fy. Både den ene og andre veien, damer som overdriver hvor mye de liker deg, for mye komplimenter etc (skummelt, her kan man forelske seg i forelskelsen), eller de som leker hard to get(kalde kyniske nei takk). En bra balanse er klart best. Ikke for mye men heller ikke for lite, og det er jo kansje et spill i seg selv... Men så er det igjen, litt look whos talking, for jeg er nok ikke det spor bedre selv, men men.

Og ikke gråt da :( uæh

Jeg tror du har en kar som liker deg godt her, men hva han er keen på er ikke lett å vite. Personlig sa jeg akkurat det samme til en dame jeg hadde sex med, og da var jeg helt ærlig kun interessert i sex og en god venn å prate med etc, hvis du tenker nøye over hva han sa så har han sagt at han ikke er interessert i et seriøst forhold, og da må du nok desverre forholde deg til det, et forhold krever ganske mye og ikke alle er så flinke i forhold, det er jo lett å se på alle som klager her på KG hehe ;-). Jeg vet selv hvor lett det er å tolke meldinger til sin egen fordel, og jeg har lært nå at uansett hvor klar den andre personen høres ut kan det snu på et ørlite brøkdel av et sekund, communication breakdown skjer oftere enn vi tror. Men hvis du kan takle det så ha det gøy med ham en stund, hvis ikke du takler det fortell han akkurat hvordan du føler det, og kansje dere kan inngå et slags kompromiss eller kansje ikke. Jeg vil at du skal være litt forsiktig, for det er utrolig vondt å bli såra. For å beskytte deg selv ville jeg tatt det svaret som et nei, ikke interessert i forhold, noen gang, også heller ta det derfra. Da slipper du å bli enda mere skuffet, siden du allerede har tatt skuffelsen på forskudd, mitt tips ihvertfall. Håper du finner kjærligheten en dag da :) Akkurat nå får du deg ihvertfall no, se på det positive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke gråt da :( uæh

Jeg tror du har en kar som liker deg godt her, men hva han er keen på er ikke lett å vite. Personlig sa jeg akkurat det samme til en dame jeg hadde sex med, og da var jeg helt ærlig kun interessert i sex og en god venn å prate med etc, hvis du tenker nøye over hva han sa så har han sagt at han ikke er interessert i et seriøst forhold, og da må du nok desverre forholde deg til det, et forhold krever ganske mye og ikke alle er så flinke i forhold, det er jo lett å se på alle som klager her på KG hehe ;-). Jeg vet selv hvor lett det er å tolke meldinger til sin egen fordel, og jeg har lært nå at uansett hvor klar den andre personen høres ut kan det snu på et ørlite brøkdel av et sekund, communication breakdown skjer oftere enn vi tror. Men hvis du kan takle det så ha det gøy med ham en stund, hvis ikke du takler det fortell han akkurat hvordan du føler det, og kansje dere kan inngå et slags kompromiss eller kansje ikke. Jeg vil at du skal være litt forsiktig, for det er utrolig vondt å bli såra. For å beskytte deg selv ville jeg tatt det svaret som et nei, ikke interessert i forhold, noen gang, også heller ta det derfra. Da slipper du å bli enda mere skuffet, siden du allerede har tatt skuffelsen på forskudd, mitt tips ihvertfall. Håper du finner kjærligheten en dag da :) Akkurat nå får du deg ihvertfall no, se på det positive :)

Hvem var den myntet på`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det kjempekoselig på date på mandag, nå er det noe :)

Men tør liksom ikke helt å slippe meg løs følelsesmessig ennå, redd for å bli såret.

Vi skal på hyttetur til helgen :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest tjohei

har lest meg igjennom denne traaden...skikkelig matnyttig det her. Holder paa med samme greia jeg ogsaa, bare at fyren er litt lengre borte, derfor mer utilgjengelig. Men heier virkelig paa dere to. selv om den fyren din virker litt treig, noen bör riste tak i han :) har han ikke en kamerat med litt fornuftsans som kan ta paa seg den oppgaven?

Hold oss oppdatert da. hjelper virkelig aa lese at jeg ikke er den eneste i verden som aldri kommer til aa skjönne spillereglene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en stund siden jeg har oppdatert dere.

Han har vært på ferie, men kommer hjem i kveld. Vi skal møtes i morgen :)

Siden sist jeg skrev (før vi var på tur) har det skjedd mye egentlig; har hengt sammen masse, meldinger, oppfører oss som kjærester når vi er sammen osv. Det er blant annet blitt helt natrulig å kysse hverandre når vi møtes og når vi "skilles". Så ser en fremgang !

Vi kom frem til at vi kom til å savne hverandre mens han var på ferie, så det skal bli spennende å "se" om det er tilfelle fra hans side ! Jeg har nemlig hatt den lengste uken i hele mitt liv, savnet ham så det har gjort vondt i magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg har jo tidligere skrevet en del om problemstillingen rundt "Når vet man at man er kjærester?"/"Hvordan blir man kjærester?"

Mange jenter her inne har "brent" seg på å "ta praten" for tidlig, inkludert meg selv.

Nå er jeg midt oppe i en meget høyaktuell situasjon, der man faktisk oppfører seg som kjærester, men ikke har snakket om det. Med å oppføre seg som kjærester mener jeg at man har daglig kontakt, bryr seg om ting som skjer i hverandres liv, er mye sammen, overnatter hos hverandre, oppfører seg som kjærester både privat og offentlig, og nå har planlagt 14 dagers ferie til høsten..

Uten å ha snakket om forhold :sjenert:

Jeg føler vel for å få "bekreftet" forholdet, men er det bare meg/jenter generelt som tenker slik ?

Min venninne har hatt tilsvarende opplegg, og hun måtte til sist krype til korset og ta praten fordi hun ville vite hva hun hadde. Da møtte hun en svært overrasket gutt som mente at slike ting trengte man ikke å snakke om, oppførte man seg som man var sammen, så var man sammen. Han hadde regnet de som kjærester maaange uker før denne praten kom på banen, og de ble sammen "offisielt". Er dette en generell tankegang for gutta ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...