Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 25. april 2008 #41 Skrevet 25. april 2008 Jeg er egentlig ikke interessert i noe fast forhold - ennå - men ser at det kan bli aktuelt om en stund, og særlig med denne gutten, han er tidenes mest fantastiske Jeg er vel bare ute etter at ting kommer litt frem i lyset,at man er klar over at det er følelser innblandet, kanskje, slik at man iallefall kan få vite hvordan man oppfører seg ovenfor andre. Er det lov å ha sex med andre når man er på dette stadiet for eksempel? Jeg mener klart nei, men hvem vet om han kanskje kjører samme opplegg med noen andre også ? Er vel bare rett og slett interessert i å vite om jeg kaster bort tiden her, få litt bekreftelse !
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 28. april 2008 #42 Skrevet 28. april 2008 Gjett hvem som har en date i morgen Og gjett hvem som gruuuuer seg...
Pokahonta Skrevet 28. april 2008 #43 Skrevet 28. april 2008 Gjett hvem som har en date i morgen Og gjett hvem som gruuuuer seg... Lykke til... Ingenting å grue seg til. Du vet jo hvem han er, og hvor moro dere har sammen. Ikke stress med for mange tanker om "kjærester, ikke kjærester, hva tenker han hva skal jeg si" Be yourself, and you will do just great!!
Gjest Giftekniven Skrevet 28. april 2008 #45 Skrevet 28. april 2008 Situasjon: Har etterhvert blitt i samme vennegjeng som en gutt. Vi møtes kanskje 2-4 ganger i mnd, alltid i forbindelse med fest og sammen med andre. Men det ender alltid opp med at vi stikker hjem sammen på slutten av kvelden.. og har sex. I begynnelsen var det på en måte "bare sex", i det siste er man sammen litt dagen derpå, ligger og koser, har sex og skravler. Har via venner fått to vage indikasjoner på at han liker meg litt, ut fra ting han har sagt til andre. Han har også plutselig bestemt seg for å være med på en venneferie til sommeren, som han egentlig ikke skulle på. Om det bare er random sex - helt greit for meg. Men - begynner vel kanskje å få litt feelings.. Derfor: hva er dommen ? Er han keen eller ikke keen ? Hei, Det du holder på med nå kan få følgende utfall: 1. Du sier at du liker han, han blir skremt og dere slutter å ha sex (noe som også kan skje hvis du går for alternativ 4). 2. Du sier at du liker han, han blir ikke skremt og dere fortsetter å ha sex og blir sammen. 3. Du sier ingenting, fortsetter å ha sex og kommer kanskje til å bli enda mer såra enn det du gjør hvis du finner ut av det nå. 4. Du sier ingenting, fortsetter å ha sex færre og færre ganger og til slutt dør det ut med tida fordi ingen gjør noe med saken. Snakker bare ut av egen erfaring. Hadde et lignende opplegg med en fyr, alt initiativ foregikk i fylla og til slutt var det ei skikkelig frampå jente som kapra han på målstreken. Han var nemlig heller ikke var så frampå og turte å ta den praten - men det gjorde hun! Så pass deg for andre som kanskje er "enklere" å prate med. Bare et tips altså. Lykke til :-)
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 29. april 2008 #46 Skrevet 29. april 2008 Takk for tips og råd, jeg er veldig spent på dagen i dag Har i samråd med en venninne bestemt meg for å gå for den varianten at jeg skal være avslappet og morsom og enkel å ha med å gjøre, det er egenskaper han flere ganger har fremhevet at han liker ved meg. Viktig også å få ham til å føle seg avslappet og komfortabel i en kanskje litt spesiell situasjon som den første daten faktisk er. Jeg har aldri datet før, har vært i forhold leeenge, så er utrolig spennende for meg og Tror uansett iallefall at han aldri hadde villet finne på noe i dag dersom han mente at det ikke var noe, eller ikke kunne bli noe. Så vi får rett og slett bare se hvordan vi har det sammen i dag, uææææ, gruer meg
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 1. mai 2008 #47 Skrevet 1. mai 2008 Takk for tips og råd, jeg er veldig spent på dagen i dag Har i samråd med en venninne bestemt meg for å gå for den varianten at jeg skal være avslappet og morsom og enkel å ha med å gjøre, det er egenskaper han flere ganger har fremhevet at han liker ved meg. Viktig også å få ham til å føle seg avslappet og komfortabel i en kanskje litt spesiell situasjon som den første daten faktisk er. Jeg har aldri datet før, har vært i forhold leeenge, så er utrolig spennende for meg og Tror uansett iallefall at han aldri hadde villet finne på noe i dag dersom han mente at det ikke var noe, eller ikke kunne bli noe. Så vi får rett og slett bare se hvordan vi har det sammen i dag, uææææ, gruer meg Daten på tirsdag var helt utrolig Litt rart i begynnelsen, men tok ikke så lang tid før vi slappet av begge to, og praten gikk lett. Vi har det virkelig gøy sammen ! Endte med at han sov over, og så gikk vi sammen til jobb neste morgen, og han kysset meg før vi skiltes Var sammen i går også, på en fest, han kom selv om han skulle jobbe i dag, og drakk derfor nesten ingenting. Vi dro hjem relativt tidlig, jeg var selvfølgelig ganske full.. Var sikkert morsomt for ham,det.. Jeg tror det er noe her, men redd for å tro på for mye.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 2. mai 2008 #49 Skrevet 2. mai 2008 Jeg tror vel mer at det "er noe" enn at det ikke er noe.. Men er redd for å bli såret, at han skal finne ut at jeg visst ikke var noe allikevel, eller liknende. Man må vel bare ta sjansen her, men jeg har iallefall bestemt meg for at neste skritt blir hans å ta. Nå har jeg tatt initiativ til alt som har skjedd, hva gjelder kommunikasjon, date osv. Han har indirekte flere ganger sagt at han liker at jeg viser hva jeg vil, men jeg trenger faktisk litt bekreftelse her jeg også. Så han må nok være litt tøff og tørre å ta kontakt, han kan ikke få det for enkelt heller, da blir det jo nesten litt uinteressant ? Han vet jeg ikke har noen planer i helgen, og jeg vet at han ikke har noen heller. Så nå skal vi få se hvor tøff han er !
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #50 Skrevet 2. mai 2008 Jeg tror at han elsker deg over alt på denne jord. I hvert fall tror jeg han får høne over alt på denne siden av sinsenkrysset!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 19. mai 2008 #51 Skrevet 19. mai 2008 Trådstarter her, lenge siden jeg har kommet med en oppdatering. Vel ,fyren fikk helt angst for 2 uker siden, i følge hans kamerat redd for at jeg er forelsket, at han er har gitt feil inntrykk bla bla bla. Var sammen 2 dager forrige helg, og den siste dagen fikk vi pratet om dette. Han vil "ta det med ro, og se hva som skjer". Jeg sa meg enig, er jo uansett ikke klar for et forhold nå, men ville gjerne visst litt mer hvor jeg hadde ham.. Nå har vi hatt tidenes mest fantastiske helg sammen, og jeg merker jo dessverre at jeg involverer meg dypere og dypere følelsesmessig. Han er som jeg har nevnt tidligere ganske enkel å ha med å gjøre, rolig, liker ikke mye styr og stress, og har nok ikke hatt kjæreste så mange ganger før tipper jeg.. Så tror kanskje han ikke vet helt hvordan han skal oppføre seg. Jeg har lyst til å være mer sammen med ham, for jeg trives veldig godt i hans selskap. Men nå skal jeg ikke ta noe kontakt, nå får det være opp til ham. Jeg nekter å skremme ham bort ved å være for klengete eller masete. Det er stort sett jeg som tar kontakt, mens når vi møtes er det han som er "på" meg. Gjør jeg det riktige eller skal jeg bare glemme ham ? Irriterer meg at han er så "rolig" ! Eller,jeg liker det jo, men skulle ønske han var litt mer klar i hva han egentlig ville. What to do ?
Gjest På besøk Skrevet 24. mai 2008 #52 Skrevet 24. mai 2008 Hei! Nå har jeg ikke finlest alle innleggene her men iallefall de siste, og jeg prøver meg på et svar. For det KAN hende at fyren rett og slett må sjekke hvor fri han er til å angre, altså om det blir et helsikes pes hvis han vil gjøre det slutt på et eller annet tidspunkt senere. For hvis du lager huskestue nå så har han på en måte liten "angrerett"...og det er det noen gutter som tester ut litt tidlig. Så da funker det å ta det pent og vennlig, og ikke stresse fyren men heller ikke kaste inn håndkleet og stikke! Ikke bli stresset av at han tøyser "att og fram", ikke la det sette deg ut.... Vet det er vanskelig men jeg tror det vil virke utrolig beroligende på ham iallefall Anyway, lykke til!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 26. mai 2008 #53 Skrevet 26. mai 2008 Tusen takk for svar !! Har forstått at museskritt er viktig i dette opplegget,samt at det er lov til å være litt utspekulert.. Min venninne nevnte "i forbifarten" til en kamerat at jeg hadde vært på en date (noe som kanskje ikke er helt sant..),dette fikk selvfølgelig "min" gutt vite, og det satte fart i fyren ! Da ringte han meg plutselig Jeg var også ute en dag sammen med hans kamerat (som jeg har hatt sex med før..utspekulert igjen,ja jeg vet..), og da fikk han plutselig fart på seg og ble med ut selv om klokken var 01.00, og han skulle tidlig på jobb dagen etter Så helgen endte med at vi var sammen to dager, og hadde det helt topp ! Han både ringte og sms'et meg for første gang i helgen (som han tok initiativ uten å være dritings). Og han sa for første gang "vi ringes" når han gikk, og ikke "vi snakkes". :rødme:
Envy Skrevet 26. mai 2008 #54 Skrevet 26. mai 2008 awww!! Grattis TS ^^ det at han tar initiativ er viktig, og en utrolig bra følelse!
Mrs. Teapot Skrevet 27. mai 2008 #55 Skrevet 27. mai 2008 Du og du...det kribler i magen når jeg leser dette Spennende denne prosessen her...Men du spiller kortene dine riktig...Du er tilgjengelig, men ikke FOR tilgjengelig! Vær layback og tenk som en mann...pleier å fungere når du spiller deres eget spill Da jeg traff mannen min, var han en ettertraktet ungkar som var vant med at jentene sjekket ham opp...men ikke denne jenta nei. Smilte SÅÅÅ søtt når jeg traff ham, men ignorterte ham totalt når jeg var ute med venninnene mine...til hans store frustrasjon. Dette fanget oppmerksomheten hans så mye, at etter knappe 4 mnd sammen, så FRIDDE han Stå på og hold oss oppdatert!!!!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 28. mai 2008 #56 Skrevet 28. mai 2008 Hm..Han sa "vi ringes" på søndag, i dag er det onsdag og han har fortsatt ikke ringt...
Pokahonta Skrevet 28. mai 2008 #58 Skrevet 28. mai 2008 (endret) Hm..Han sa "vi ringes" på søndag, i dag er det onsdag og han har fortsatt ikke ringt... Jeg hater når mannfolka er sånn!!!!!!!!!!!! Er sinna sammen med deg nå!!! Hvis du klarer, så ikke ta kontakt! Endret 28. mai 2008 av Pokahonta
Gjest Erik Skrevet 28. mai 2008 #59 Skrevet 28. mai 2008 Du og du...det kribler i magen når jeg leser dette Spennende denne prosessen her...Men du spiller kortene dine riktig...Du er tilgjengelig, men ikke FOR tilgjengelig! Vær layback og tenk som en mann...pleier å fungere når du spiller deres eget spill Da jeg traff mannen min, var han en ettertraktet ungkar som var vant med at jentene sjekket ham opp...men ikke denne jenta nei. Smilte SÅÅÅ søtt når jeg traff ham, men ignorterte ham totalt når jeg var ute med venninnene mine...til hans store frustrasjon. Dette fanget oppmerksomheten hans så mye, at etter knappe 4 mnd sammen, så FRIDDE han Stå på og hold oss oppdatert!!!! Ja jøss, det er jo bra. Men som mann og attraktiv, gidder jeg faktisk ikke vie mye tid på jenter som spiller spill (alle gjør det vel ,men noen mer enn andre). Kansje Mannfolk som ikke skjønner spillet blir så frustrerte at de bare må ha deg, men jeg synes ikke dette henger helt på greip. Jo mer spill man spiller jo mindre ekte er det man har, selv om mange har lykkes med spillet er det ikke noe å anbefale, prøv bare å formidle det du ønsker uten et snev av desperasjon og se om han ønsker det samme som deg. Det er mange som har en del å lære når det gjelder kjærlighet. Mange manøvrer seg merkverdig gjennom den, uten noen gang å faktisk skjønne hva det innebærer. Trist men sant . Dette er ikke ment som kritikk til ditt spill, men et tips om at damer (menn og, men damer er og blir værst) kansje ikke burde spille så mange spill, ting hadde flytt lettere da(-: Og samtidig skapt mindre problemer, men det er kansje for mye forlangt. Her går det også mye på selvtillit og selvbedrag, man tror man gjør det riktig, men det er ikke riktig slik. Hadde man gjort det riktige, ville man vært uredd og sterk i enhver situasjon, og ville sluppet å spille martyr eller kald fisk. Bare vær klar over at de smarte gutta avslører dere lett. Jeg savner ungdomstida jeg, når man slapp å date i 1,5 år før man ble sammen. Da var det litt klinings og vips, man hadde kjæreste. Eller egentlig savner jeg ikke det en dritt, er kansje greit med litt spill allikavel. (nå forvirra jeg meg selv, hvilket man kan kalle et innspill) Selve essensen som dere(damer) og vi(menn) ønsker å formidle, er at vi er individuelle personer uten noen som helst desperasjon i forhold til å ha akkurat den personen vi liker. Fremstår man som desperat forsvinner personen fort. Noen mennesker har ikke nok selvtillit og guts (meg selv inkludert) til å holde på denne individuelle holdningen hele tiden. Selv om man ikke er desperat er det lett å framstå slik, en enkel måte og ikke framstå som pudding uten ryggrad er å spille et småkynisk spill, der man overdriver den andre veien. Dersom man ikke klarer å få seg dame/type uten et slikt spill, så mangler man noe fundamentalt i livet (etter min mening) og man bør jobbe med seg selv for å bli en bedre person. Alle mennsker har forbedrings potesiale, og før noen andre kan fikse litt på deg, må du fikse deg selv først!. Good luck in love!
Pokahonta Skrevet 29. mai 2008 #60 Skrevet 29. mai 2008 Hmm, så var det min tur til å ende der.. Hvor den kjipe mellomfasen gikk over i at gutten fikk panikk og trakk seg! I går var det "blir godt å se deg i morgen"... i dag var det "har ikke så lyst" Han skrev på tekstmelding at vi var for forskjellige, og blablabla...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå