Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 1. april 2008 #21 Skrevet 1. april 2008 Har bestemt meg for at jeg skal bare ta tiden litt til hjelp. På lørdag helgen som var, reiste han rett fra vorspiel med kameratene og til meg, selv om alle kameratene skulle ut.. Det må bety noe ! Og jeg har via min venninne og hans kamerat fått vite at han egentlig hadde lyst på en fast sexpartner, men så hadde han begynt å utvikle følelser. Er så redd for å skremme ham bort, for han virker som en enkel fyr, og jeg kan i visse tilfeller kanskje være litt "too much". Så får vel bare ta det rolig, jeg har jo ikke akkurat hastverk heller. Men man bli så utålmodig Hører gjerne fra andre med liknende erfaringer !
Jigva Skrevet 3. april 2008 #22 Skrevet 3. april 2008 Åhh.. misunner deg den spenningen du har med denne gutten. Jeg er i samboerskap og trives kjempe godt, men skal innrømme at av og til savner jeg den jakten du driver med nå. Bare ta tiden til hjelp du, ikke stress, men hint til han hele tiden. Ikke mas, men be han til deg for film og noe mer for eksempel.. hva med å sende en kinky melding i form av "jeg har så lyst på deg", spill på at dere fikk seksuell kontakt først, men legg sakte men sikkert mer følelser i det. Du kjenner han best, gjør det du føler er mest naturlig. Når han kommer så ha laget noe godt å spise og spør om han vil se en film med deg. Når dere sitter sammen så kan du jo gi komplimenter som at "du synes det er så digg å sitte inntil han", "liker lukten av han" osv.. Jeg tror absolutt han er keen på deg, han sliter sikkert med det samme som deg. Bruk tiden og nyyyyyyyt jakten.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 8. april 2008 #23 Skrevet 8. april 2008 Åhh.. misunner deg den spenningen du har med denne gutten. Jeg er i samboerskap og trives kjempe godt, men skal innrømme at av og til savner jeg den jakten du driver med nå. Bare ta tiden til hjelp du, ikke stress, men hint til han hele tiden. Ikke mas, men be han til deg for film og noe mer for eksempel.. hva med å sende en kinky melding i form av "jeg har så lyst på deg", spill på at dere fikk seksuell kontakt først, men legg sakte men sikkert mer følelser i det. Du kjenner han best, gjør det du føler er mest naturlig. Når han kommer så ha laget noe godt å spise og spør om han vil se en film med deg. Når dere sitter sammen så kan du jo gi komplimenter som at "du synes det er så digg å sitte inntil han", "liker lukten av han" osv.. Jeg tror absolutt han er keen på deg, han sliter sikkert med det samme som deg. Bruk tiden og nyyyyyyyt jakten. Ja, er utrolig spennende, men veldig frustrerende også.. Lenge siden sist jeg var i tilsvarende situasjon merker jeg. Han er ikke veldig "online", så meldinger, msn osv. funker dårlig. Dessuten er det alltid jeg som tar kontakt (i fylla vel og merke..), så nå er det hans tur ! Men alle tegn tilsier at han er keen, vi var sammen igjen på lørdag (og søndag da..), og det var helt topp ! Det blir på en måte "verre og verre", hva angår følelser, ting man sier, og intensiteten på det seksuelle. Det er ikke lenger "bare sex", nå merker man at det er følelser involvert. Men - fortsatt ingen som tar det første skrittet her..
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #24 Skrevet 13. april 2008 Får følelsen av at det bare er en sex-greie jeg..
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 14. april 2008 #25 Skrevet 14. april 2008 Jeg skjønner at du kan oppfatte det slik, trodde det lenge selv. Men - han er ikke sånn, tror jeg, han er veldig prinsippfast og "ordentlig" og løper ikke rundt fra jente til jente iallefall. Men han hadde jo gitt uttrykk for at han bare ville ha sex, "men så ble det ikke sånn da" (sitat hans kamerat). Har via bekjente fått vite at han "brant" seg veldig på en jente i fjor, og at han derfor er litt tilbakeholden nå kanskje ? Uansett, han ringte meg for første gang på lørdag ! Jeg var ute av byen i helgen, og det er derfor første helgen på 3 måneder vi ikke møtes. Og han ringte for å si hei..
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #26 Skrevet 14. april 2008 Etter min erfaring så vil den som er forelsket i deg, være med deg, ringer deg, gir deg oppmerksomhet sier ordrett "jeg liker deg" noe i den dur, slike ting som du holder på med er som regel bare en flørt. MEN ingen regel uten untak, jeg ville spurt rett ut i stedet for å lure
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #27 Skrevet 14. april 2008 Det er jo litt annerledes når det er en flørt sånn som det her med en kamerat. Det sistemann skriver her passer bedre for et "forhold" med en man har møtt på byen og begynt å flørte med....da blir oppførselen annerledes selv om følelesene evt er de samme. Annerledes når man driver på litt med en kompis og det er ekstra vanskelig å vite hva som skjer. Man risikerer jo litt mer da på en måte.. Lett er det ikke...
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 16. april 2008 #28 Skrevet 16. april 2008 Må si jeg setter utrolig stor pris på å få andres synspunkter på dette "opplegget" Nå er han visst "keen" (i følge hans kamerat gjennom min venninne..hvor gamle er vi egentlig ??), og han skal prate med meg på søndag, visstnok. Hele gjengen skal på en stor fest på lørdag, så da tar han det med andre ord som en selvfølge at vi skal hjem sammen.. Og det er helt greit det Så nå får vi bare vente å se hva som skjer ! Han hadde også sagt at han skulle prøve å tørre å ringe meg og sende flere meldinger. Og det er stort til å være ham ! Han hadde også sagt at han trodde jeg drev med andre i tillegg til ham.. Noe min venninne avkreftet til hans kamerat (sukk..). Men det forklarer kanskje litt hvorfor han ikke har kjørt full pakke, han trodde dette bare var tull fra min side. Jeg har forsåvidt vært på en annen kamerat av han tidligere, bare sex, så han tror kanskje ikke at jeg har ment noe med ham heller.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 22. april 2008 #29 Skrevet 22. april 2008 Ja, da er det litt nytt å "melde"! Var sammen fredag/natt til lørdag, han kom til meg. Drakk egentlig et annet sted med noen kamerater. Stor fest med hele gjengen lørdagen, litt forsiktig tilnærming siden vi var sammen med "alle", men kyssing,kos,holde hender,sitte på fanget utpå kvelden. Dro hjem sammen. Var sammen hele søndagen, hadde det veldig gøy vi to,hans kamerat og min venninne. Hans kamerat ber meg opprettholde kontakt utover uken, han er visst så sjenert denne gutten "min". Så i dag skal jeg "gjøre" det, i dag skal jeg skrive en melding !
Gjest Fren Skrevet 22. april 2008 #31 Skrevet 22. april 2008 (endret) ... Endret 7. oktober 2008 av Fren
Gjest Casey Skrevet 22. april 2008 #32 Skrevet 22. april 2008 Han lever sikkert bare i nuet, vil ikke planlegge eller bestemme noe som helst og har det sannsynligvis bare morsomt uten å tenke over morgendagen.
Alice Ayres Skrevet 23. april 2008 #33 Skrevet 23. april 2008 Han lever sikkert bare i nuet, vil ikke planlegge eller bestemme noe som helst og har det sannsynligvis bare morsomt uten å tenke over morgendagen. Nu vel.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 23. april 2008 #34 Skrevet 23. april 2008 Ble suksess på meldingsfronten i går, jeg slapp faktisk å sende, for i det jeg satt og prøvde å forfatte noe morsomt, tikket det inn en fra ham Litt intern humor, og han sa at han hadde det kjempebra på søndag og at det "må gjentas ". DET må da være positivt, da var det "edru-uten-sex"-opplevelsen han trakk frem, og ikke fredag og lørdag natt liksom.. Han lurte også på hvordan jeg hadde det på jobb om dagen, og om jeg ville være med å drikke på fredag (med kameratgjengen hans da vel å merke..) Hva er dommen jenter ?
Annie Skrevet 23. april 2008 #36 Skrevet 23. april 2008 Du får sende en melding og "spørre" om det er greit at du blir forelska i han. Gjorde det med stort hell selv for endel år siden
SilkeSatan Skrevet 23. april 2008 #37 Skrevet 23. april 2008 Åå, så kult! Jeg hadde spurt litt forsiktig jeg altså. Lykke til!
Frk Johansen Skrevet 23. april 2008 #38 Skrevet 23. april 2008 Hva med neste gang dere er sammen så be han se på panna di, der er det naturlignok ingenting. Da kan du si du er redd det blinker en varseltrekant med "avhengig." Jeg brukte den på min kjære selv om vi var sammen men han ble vel litt sjarmert likevel minns jeg å huske.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 25. april 2008 #39 Skrevet 25. april 2008 Nå er jeg litt for dypt inne i dette, kjenner jeg, jeg som egentlig synes jeg pleier å være flink til å beskytte meg mot å bli såret.. Vi var sammen i går kveld, i natt, og i dag, og det er bare helt fantastisk hele tiden. Vi oppfører oss rett og slett som kjærester nå ! Men - vi har fortsatt ikke pratet om noe.. Jeg forsøkte i natt, men er så redd for å skremme ham bort at jeg ikke turde allikevel. La han få noen dager "fri", så kanskje foreslå å finne på noe til uken ? :rødme:
Gjest Gjest_cilie_* Skrevet 25. april 2008 #40 Skrevet 25. april 2008 Høres absolutt ut som det er noe seriøst på gang her ja! Hvorfor så opptatt av å få definert forholdet, egentlig? Tror aldri jeg har hatt en samtale som har bekreftet at jeg er i et fast forhold, det har liksom bare blitt sånn naturlig, over tid. Mye på samme måte som med deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå