Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest *Realist*
Skrevet

Situasjon:

Har etterhvert blitt i samme vennegjeng som en gutt. Vi møtes kanskje 2-4 ganger i mnd, alltid i forbindelse med fest og sammen med andre. Men det ender alltid opp med at vi stikker hjem sammen på slutten av kvelden.. og har sex.

I begynnelsen var det på en måte "bare sex", i det siste er man sammen litt dagen derpå, ligger og koser, har sex og skravler.

Har via venner fått to vage indikasjoner på at han liker meg litt, ut fra ting han har sagt til andre. Han har også plutselig bestemt seg for å være med på en venneferie til sommeren, som han egentlig ikke skulle på.

Om det bare er random sex - helt greit for meg. Men - begynner vel kanskje å få litt feelings..

Derfor: hva er dommen ? Er han keen eller ikke keen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen.. Hadde vært veldig forsiktig med forhåpningene om jeg var deg.. bare ta tiden til hjelp ;)

Skrevet

Det er bare til å ta initiativet selv, det hjelper ikke å sitte på gjerdet å vente hvis du liker fyren..

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
Det er bare til å ta initiativet selv, det hjelper ikke å sitte på gjerdet å vente hvis du liker fyren..

Jeg får se det an litt. Vi skal på ferie sammen nå snart, så får se hva som skjer da, eller om det skjer noe i det hele tatt.

Er veldig redd for å skremme han bort ved å være "too much" også, se tror jeg skal prøve å slappe av og bare ta det som det kommer.. Er vel egentlig best at sånne ting skjer naturlig.

Men skal innrømme at jeg er utålmodig ;)

Skrevet
Er veldig redd for å skremme han bort ved å være "too much" også, se tror jeg skal prøve å slappe av og bare ta det som det kommer.. Er vel egentlig best at sånne ting skjer naturlig.

"too much" har jeg gjort, var litt for ivrig og skremte han helt bort!! :sur: jeg vet at han var drømmemannen, og jeg forspilte sjansen min, utrolig surt!

Ikke gjør mine feil, selv nå, 3 mnd etterpå er han urokkelig! Bare gjør som du sier og ta det som det kommer, la ting falle naturlig :) forhaste seg er ingen vits.. "jakten" er jo litt av greia ;)

Skrevet

Det er utrolig fascinerende hvordan vi mennesker alltid søker trygghet. Selv om vi alltid ønsker spenning søker vi alltid å finne en måte å løse spenningen på. Til og med venner og familie og tilfeldig bekjente har behov for å få løst denne spenningen for deg. "Er dere sammen eller? Hva skjer?"

Jeg liker å flyte med det som skjer. Jeg liker litt spenning og usikkerhet. Hvis du vil fjerne den, kan du jo bare spørre han.

Skrevet

Jeg elsker jakten, så jeg ville holdt på med den litt til hvis jeg var deg. Men selvsagt, man blir jo lei, og da vil man vite. Da kan det være best å spørre, men ikke på en "masette" måte.

Skrevet

Hva med å foreslå en tur i marka dagen derpå, eller en tur til byen og ta en kaffe? Noe som kan utvide timene deres uten at det blir opplagte kjæresteting, jeg vet ikke?

Skrevet
Hva med å foreslå en tur i marka dagen derpå, eller en tur til byen og ta en kaffe? Noe som kan utvide timene deres uten at det blir opplagte kjæresteting, jeg vet ikke?

mmhmm, kaffedate er finfint! :rødme: Alltid hyggelig å snakke litt over en kopp kaffe.. funker ikke samtalen over en kopp kaffe kjenner dere kanskje ikke hverandre godt nok.. ellers er det kanskje ikke noe å satse på..

Kaffe er fint altså! :jepp:

Skrevet

Joda, jakten er fin den ! Men blir litt lei av at gutter er så innmari treige av og til !

Blir så utrolig spennende å se hva som skjer nå, grugleder meg til å reise på tur på torsdag !! :) Skikkelige sommerfulger i magen..

Prøver å roe ned forventningene, er ikke sikkert han er ute etter noe mer enn tøys og tull. Og det er nok av jenter dit vi skal for å si det sånn..

Føler at mye kommer til å avgjøres etter denne turen, så må nok bare være tålmodig. Blir vel kanskje litt påvirket av at min beste venninne kjører samme opplegget med hans beste venn, men de har på en måte kommet "lenger".. (de begynte riktignok før, det skal sies)

Fikk forøvrig en telefon midt på natten forrige uke av hans kamerat som bare skulle fortelle at X var keen på meg. Men fylla er og blir fylla,da :ler:

Wish me luck, avgir full rapport neste uke !

Gjest Helen Parr
Skrevet

Dere ligger sammen, skal på samme ferie, flere har hintet om at han er interessert, kameraten har ringt deg om natten for å si at han er interessert i deg.

Jeg skjønner ikke hvorfor du spør om han er interessert engang.

Skrevet
Dere ligger sammen, skal på samme ferie, flere har hintet om at han er interessert, kameraten har ringt deg om natten for å si at han er interessert i deg.

Jeg skjønner ikke hvorfor du spør om han er interessert engang.

Rett og slett fordi jeg er usikker.. Jeg har vært ute av "gamet" veldig lenge, og synes hele denne situasjonen er skremmende og spennende.

Han skal jo ikke på ferie med meg,da,vi er jo en hel gjeng som reiser.

Også er jeg litt redd for at han bare er påvirket av min venninne og hans kompis sitt opplegg. Eller at han bare vil ha det gøy med meg.

Time will show :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Oi oi oi, for en ferie :)

Ble bankers, det, flørting 24-7, sove sammen hver natt, masse, masse sex, kosing i sengen både morgen og kveld..

Og så har jeg ikke hørt noe etter jeg kom hjem !

Så: Hva gjør jeg nå ? Jeg har overhodet ikke lyst til å ta kontakt, den kameratgjengen der har helt angst for klengete og masete jenter. Hm..

Møter ham vel i helgen, men er det slik det skal være ?

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg ville bare vært laid-back og ventet til anledningen bød seg igjen.

Skrevet

Da har det skjedd igjen, var ute i går, og møtte selvfølgelig ham og kameratene (var vel ganske planlagt at vi jentene gikk dit, men..). Han var helskjønn med meg hele kvelden, vi hadde det kjempegøy !

Så var det hjem, og det vanlige opplegget..

Føler at vi drar det lenger og lenger hver gang, men vi snakker ikke om det.. Frustrerende ! Jeg har skremt bort gutter før ved å være for pågående, og skal ikke gjøre det igjen. For jeg liker ham virkelig..

Frustrerende også at man er avhengig av å møtes sammen med andre hele tiden, at man ikke kan være litt uavhengig.

Skrevet

Kan du ikke spørre om dere er på "vei noe sted" da?

Gjest Hilde K S
Skrevet

Eller sende en sms og si at det er en film du har lyst til å se og spørre om han vil se den sammen med deg?

Skrevet
Da har det skjedd igjen, var ute i går, og møtte selvfølgelig ham og kameratene (var vel ganske planlagt at vi jentene gikk dit, men..). Han var helskjønn med meg hele kvelden, vi hadde det kjempegøy !

Så var det hjem, og det vanlige opplegget..

Føler at vi drar det lenger og lenger hver gang, men vi snakker ikke om det.. Frustrerende ! Jeg har skremt bort gutter før ved å være for pågående, og skal ikke gjøre det igjen. For jeg liker ham virkelig..

Frustrerende også at man er avhengig av å møtes sammen med andre hele tiden, at man ikke kan være litt uavhengig.

La meg sette det i en litt annen ramme for deg:

- Du vil ikke være for pågående fordi du er redd for å skremme han bort. Skal du "lure" han inn i et forhold med deg da eller? Hvis han ikke vil er det vel bedre at du får vite det enn at du håper og håper og håper helt til han en dag drar hjem med noen andre fra byen.

Dessuten, hvis du vet hvor han står kan du selv ta et aktivt valg der du kan være med å bestemme retningen, i stedet for å være reaktiv.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...