IMK Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Vi har nettopp flyttet tilbake til Norge etter flere år i utlandet. Vi skal gifte oss i Norge i juli og jeg aner ikke hvordan jeg skal finne en god frisør! Jeg vil ha en klassisk og elegant frisyre, men det er så mange frisører å velge mellom og jeg kan jo ikke prøve alle sammen, det hadde blitt veldig dyrt. Er det noen som har noen gode tips til hvordan man skal velge frisør når man ikke har en fast frisør man går til? Kanskje noen kan anbefale en god frisør i Lillestrømområdet?
Gjest DropIn Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Vi har nettopp flyttet tilbake til Norge etter flere år i utlandet. Vi skal gifte oss i Norge i juli og jeg aner ikke hvordan jeg skal finne en god frisør! Jeg vil ha en klassisk og elegant frisyre, men det er så mange frisører å velge mellom og jeg kan jo ikke prøve alle sammen, det hadde blitt veldig dyrt. Er det noen som har noen gode tips til hvordan man skal velge frisør når man ikke har en fast frisør man går til? Kanskje noen kan anbefale en god frisør i Lillestrømområdet? Sliter akkurat samme selv for å lete etter en frisør i Lørenskog/Lillestrømområdet. Kanskje du har noen erfaringer å dele med oss andre nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå