Gå til innhold

Tavlemaling

Anbefalte innlegg

Gjest twinkie
Skrevet

Noen som har ideèr hva en kan bruke det på.

Leier leilighet så kan ikke male dører eller vegg. Kan store speil males?

Takknemlig for alle innspill:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke kan bruke det på dører eller vegger ville jeg heller kjøpt en tavle.. For tavlemalingen er veldig dyr... Mens man får kjøpt store og fine tavler mye rimligere...

Skrevet
Hvis du ikke kan bruke det på dører eller vegger ville jeg heller kjøpt en tavle.. For tavlemalingen er veldig dyr... Mens man får kjøpt store og fine tavler mye rimligere...

Tavlemalingen har jeg allerede:)

Gjest Pupsilure
Skrevet

Åååå, jeg har så lyst til å male en liten vegg med det! Var den dyr? Kjøpt i vanlig malebutikk? Har dessverre ingen forslag til hva du kan bruke den til.

Skrevet

Hva med å finne en container i nærheten av et sted hvor noen nettopp har pussa opp. Der kan man finne gamle skapdører og sånn som du kan male og henge opp i entreen, på kjøkkenet osv.

Eller for eksempel male lange planker og henge opp med litt mellomrom på en vegg. Kan se for meg at det blir kult med tre mellom-brede planker som går fra gulv til tak, med mellomrom som er litt mindre enn bredden på plankene.

Hvis du vet hvor kjøkkenet i den leide leiligheten er kjøpt kan du jo kjøpe en enkel dør som passer på et av skapene, male den nye døra og henge opp igjen den gamle når du flytter ut. Hvis det er et ikeakjøkken bør det hvertfall ikke være noe problem;)

Men jeg aner ikke om speil kan males, hvis du mente selve speilflata. Ramma på speilet kan jo males (eller du kan bygge en ramme selv. Dét kan jo bli kjempekult.

Jeg har selv ganske lyst til å male innsiden av inngangsdøra mi med tavlemaling, men tror ikke det blir noe av...

Hvor mye koster sånn maling da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...