Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Hei! Tenkte vi alle kunne komme med våre billige favorittprodukter i denne tråden. Hvilke billige produkter elsker dere?
FoxyFish Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Vaselin! Fungerer som leppepomade, highlighter, sminkefjerner og fukttilskudd til øyevippene. Et tips jeg plukka opp da jeg trodde jeg ville bli frisør: Etter at øyesminken er fjernet er det veldog bra med litt vaselin på øyevippene gjennom natten. De trenger det såårt, og hjelper på fleksibiliteten Ellers er jeg også veldig glad i simple sminkefjerner og great lash mascara (den rosa og grønne)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Vaselin! Fungerer som leppepomade, highlighter, sminkefjerner og fukttilskudd til øyevippene. Et tips jeg plukka opp da jeg trodde jeg ville bli frisør: Etter at øyesminken er fjernet er det veldog bra med litt vaselin på øyevippene gjennom natten. De trenger det såårt, og hjelper på fleksibiliteten Ellers er jeg også veldig glad i simple sminkefjerner og great lash mascara (den rosa og grønne) VASELIN PÅ ØYNENE??!!!! Da hadde jeg hatt tåke-syn, jeg. Jeg bruker Spenol som håndkrem. Akkuratt som mormor også gjør, he he.
Tiit Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Spenol til hender, og Aselli sårsalve med sink til kvisehud mv.
Frk. Stella Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 Spenol. Til både kropp og hender. 8 kr flaska og superdrøy.
Gjest Raptuza Skrevet 17. mars 2008 #11 Skrevet 17. mars 2008 Eg brukar billig sminke og er godt fornøgd med dei. Maybelline, HM, L'Oreal. Fargane er fine og dei held bra.
Gjest StoreSky Skrevet 17. mars 2008 #12 Skrevet 17. mars 2008 Vaselin intensive care, for hender, ansikt og kropp. HTH håndkrem er også bra for hender med sprekker/små sår. Europris sin shampoo er faktisk den beste som min datter tåler for sitt hår... (hun er allergiker)
Ce'Nedra Skrevet 17. mars 2008 #14 Skrevet 17. mars 2008 Body Butter fra The Body Shop. Og mineralfoundation fra Everydayminerals, superbillig nå som dollaren er så lav
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #15 Skrevet 18. mars 2008 Honning som fuktighetsmaske den renser veldig godt også.
Rexina Skrevet 18. mars 2008 #16 Skrevet 18. mars 2008 Honning som fuktighetsmaske den renser veldig godt også. Ja, også har den en legende effekt på kvisearr og jevner hudtonen:) Liker også å lage skrubb av olivenolje + kamille-te/brunt sukker/havsalt + litt limesaft. Det funker som bare det. Er også fan av Maybelline Express Liquid liner. Den er lett å legge, vannfast og gir en jevn og stark farge. Avhengig!
Gjest Helen Parr Skrevet 18. mars 2008 #17 Skrevet 18. mars 2008 Jeg bruker alltid L'oreals kroppsskrubb. Den synes jeg fungerer kjempefint. Dessuten bruker jeg alltid Vaseline Intensive Care deodorant.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 18. mars 2008 #18 Skrevet 18. mars 2008 Jeg er glad i dusjsåpen fra Lano, deodorant fra Vaseline Intensive Care (tåler den bedre enn de dyre fra Biotherm og Clarins), og Nutrilift bodylotion fra L'Oreal. Dessuten kjøper jeg gjerne hårsprayer fra Taft/Schwarzkopf og John Frieda, og Masterpiece mascara fra Max Factor (som har skrudd opp prisene de siste årene).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå