Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei! Tenkte vi alle kunne komme med våre billige favorittprodukter i denne tråden. Hvilke billige produkter elsker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simple sminkefjerningservietter.

Skrevet
Simple sminkefjerningservietter.

Jeg og!

Skrevet

Vaselin! Fungerer som leppepomade, highlighter, sminkefjerner og fukttilskudd til øyevippene.

Et tips jeg plukka opp da jeg trodde jeg ville bli frisør: Etter at øyesminken er fjernet er det veldog bra med litt vaselin på øyevippene gjennom natten. De trenger det såårt, og hjelper på fleksibiliteten :)

Ellers er jeg også veldig glad i simple sminkefjerner og great lash mascara (den rosa og grønne)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Vaselin! Fungerer som leppepomade, highlighter, sminkefjerner og fukttilskudd til øyevippene.

Et tips jeg plukka opp da jeg trodde jeg ville bli frisør: Etter at øyesminken er fjernet er det veldog bra med litt vaselin på øyevippene gjennom natten. De trenger det såårt, og hjelper på fleksibiliteten :)

Ellers er jeg også veldig glad i simple sminkefjerner og great lash mascara (den rosa og grønne)

VASELIN PÅ ØYNENE??!!!! Da hadde jeg hatt tåke-syn, jeg. :fnise:

Jeg bruker Spenol som håndkrem. Akkuratt som mormor også gjør, he he.

Skrevet

Spenol til hender, og Aselli sårsalve med sink til kvisehud mv.

Skrevet

Spenol. Til både kropp og hender. 8 kr flaska og superdrøy.

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg brukar billig sminke og er godt fornøgd med dei. Maybelline, HM, L'Oreal. Fargane er fine og dei held bra.

Gjest StoreSky
Skrevet

Vaselin intensive care, for hender, ansikt og kropp.

HTH håndkrem er også bra for hender med sprekker/små sår.

Europris sin shampoo er faktisk den beste som min datter tåler for sitt hår... (hun er allergiker)

Skrevet

Body Butter fra The Body Shop.

Og mineralfoundation fra Everydayminerals, superbillig nå som dollaren er så lav :)

Gjest Gjest
Skrevet

Honning som fuktighetsmaske den renser veldig godt også.

Skrevet
Honning som fuktighetsmaske den renser veldig godt også.

Ja, også har den en legende effekt på kvisearr og jevner hudtonen:)

Liker også å lage skrubb av olivenolje + kamille-te/brunt sukker/havsalt + litt limesaft. Det funker som bare det.

Er også fan av Maybelline Express Liquid liner. Den er lett å legge, vannfast og gir en jevn og stark farge. Avhengig!

Gjest Helen Parr
Skrevet

Jeg bruker alltid L'oreals kroppsskrubb. Den synes jeg fungerer kjempefint.

Dessuten bruker jeg alltid Vaseline Intensive Care deodorant.

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Jeg er glad i dusjsåpen fra Lano, deodorant fra Vaseline Intensive Care (tåler den bedre enn de dyre fra Biotherm og Clarins), og Nutrilift bodylotion fra L'Oreal. Dessuten kjøper jeg gjerne hårsprayer fra Taft/Schwarzkopf og John Frieda, og Masterpiece mascara fra Max Factor (som har skrudd opp prisene de siste årene).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...