Gjest Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Har utrolig lyst til å dra på en liten ferie rundt slutten av juni. Problemet mitt er at jeg mest trolig da har ikke så veldig mye med penger, litt, men ikke nok til at det blir veldig gøy. Men så kom jeg på at skattepengene kom vel i slutten/midten av juni i år. Så bare lurte på om noen kanskje hadde fått med seg når de kommer i år?
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Jeg vil tro de kommer rundt st.hans, det pleier de å gjøre med mindre man er selvstendig næringsdrivende/liknet sammen med en selvstendig. Forresten er vel utbetalingene spredt over noen dager... Men en forutsetning er jo at du vet du kommer til å få igjen, da
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Jeg vil tro de kommer rundt st.hans, det pleier de å gjøre med mindre man er selvstendig næringsdrivende/liknet sammen med en selvstendig. Forresten er vel utbetalingene spredt over noen dager... Men en forutsetning er jo at du vet du kommer til å få igjen, da Ifølge den regnesaken på skatteetaten sine sider så skal jeg det. Og jeg håper da får guds skyld jeg ikke må betale noe når det blir brukt tabell og jeg har BSU. Og da kommer mitt nesten dumme spørsmål, når er st hans?
Østlandet Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Ifølge den regnesaken på skatteetaten sine sider så skal jeg det. Og jeg håper da får guds skyld jeg ikke må betale noe når det blir brukt tabell og jeg har BSU. Og da kommer mitt nesten dumme spørsmål, når er st hans? (-: skt hans aften 23/6 skt hans 24/6
Alison Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Vær obs på at du ikke er garantert å få igjen pengene i juni selv om du får igjen på skatten. Er du uheldig så kan du først få de til høsten.
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 Vær obs på at du ikke er garantert å få igjen pengene i juni selv om du får igjen på skatten. Er du uheldig så kan du først få de til høsten. Er det helt tilfeldig, eller er det en grunn til det?
Alison Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Er det helt tilfeldig, eller er det en grunn til det? Du blir overført til høstoppgjøret dersom du har levert for sent, har fått utsettelse, har ektefelle eller partner som driver næringsvirksomhet, eller dersom du selv har poster i selvangivelsen som krever saksbehandling. Det kan være at du har solgt ikke- børsnoterte aksjer, eller at du har store fradrag for syksdomsutgifter.
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 Du blir overført til høstoppgjøret dersom du har levert for sent, har fått utsettelse, har ektefelle eller partner som driver næringsvirksomhet, eller dersom du selv har poster i selvangivelsen som krever saksbehandling. Det kan være at du har solgt ikke- børsnoterte aksjer, eller at du har store fradrag for syksdomsutgifter. Med mindre jeg får utsettelse så er det hvertfall ingenting som sier at jeg skal få de på høsten. Aldri fått det før hvertfall.
Chiquita Skrevet 15. mars 2008 #11 Skrevet 15. mars 2008 De "trekker" også ut noen tilfeldige som får en grundigere gjennomgang - helt uten at noe skal tilsi det, og da får du også oppgjøret høsten. Så det ER mulig, selv om det er veldig liten sjanse
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2008 #12 Skrevet 15. mars 2008 Jeg vil tro de kommer rundt st.hans, det pleier de å gjøre med mindre man er selvstendig næringsdrivende/liknet sammen med en selvstendig. Forresten er vel utbetalingene spredt over noen dager... Men en forutsetning er jo at du vet du kommer til å få igjen, da Ta det ikke for gitt, de trekker ut noen hvert år som de skal søumfare. Iforfjor fikk vi det. Bokstaven oss bel trekt ut, så vi fikk først i okt, desverre skjedde det samme if jor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå