Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer med den ? Trenger ny maskara ! Og denne ser bra ut ihvertfall:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den i sort og lilla. Den gir veldig fine vipper med ett strøk, og er lett å legge:) Den første maskaraen jeg kan påføre påsekunder før jeg løper ut døra og være fornøyd. Men den sitter ikke så veldig godt da.. Den drysser litt og er VELDIG enkel å fjerne med vann.

Skrevet

Verdens beste mascara! Gir lange, tykke, kullsorte vipper.

Skrevet

230, eller noe, men det er jo alltid billigere på nett og taxfree da:) kjøpte en topakning på taxfree i Corsica for under 300 kr:D

Skrevet

Den koster 152 på strawberrynet:) Og med de som har rabatt blir jo det mindre da. Men skal til Bergen på fredag så skal kjøpe den der . Butikkene er vel åpne på lørdag ?

Gjest spør
Skrevet
Den koster 152 på strawberrynet:) Og med de som har rabatt blir jo det mindre da. Men skal til Bergen på fredag så skal kjøpe den der . Butikkene er vel åpne på lørdag ?

Hei. Jeg har ikke funnet det på strawberry. Kan du være så snill og sende linken? Takk.

Gjest Audrey Horne
Skrevet
Hei. Jeg har ikke funnet det på strawberry. Kan du være så snill og sende linken? Takk.

Den heter Mascara Volume der inne.

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg har hatt den og syns en var oppskrytt. Vippene blei tunge og ville ikkje bøya seg oppover.

Skrevet

Takk for link, cathped:) hra lett etter den der inne.

Noen som vet hvilken farge Bourgogne er? Mørkere lilla en Violet? Har allerede Violet, men den er litt for rød i sterkt lys, men lilla maskara gir fin effekt til grønne øyne:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...