Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Jeg dumpet min kjæreste for over 1 år siden (han behandlet meg respektløst og ufint på mange måter), og har liten eller ingen kontakt med ham. De få ganger vi treffer på hverandre, "griller" han meg om hva jeg har gjort, hvem jeg har vært sammen med, hvem jeg har pratet med (andre menn). Viser andre menn åpenbar interesse i meg, så overøser ham meg med komplimenter om hvor flott jeg er osv. Han blir så klengete med ører på stilk!! Vi er begge i midten av 30 årene og helt ferdige med hverandre (for min del i hvertfall), så hvorfor oppfører han seg så merkelig, straks andre menn er i nærheten av meg...??? Ellers viser han overhodet ingen interesse for meg som person, utenom når andre menn er tilstede. Virker som "han vil ikke ha meg, men vil heller ikke at noen andre skal få meg". Råd eller forklaring på fenomenet...??
Gjest *Ulla* Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Virker som "han vil ikke ha meg, men vil heller ikke at noen andre skal få meg". Ser ut til at du har funnet ut av det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå