Gå til innhold

Blender

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal få en blender til bursdagen min av moren min, og hun vil at jeg skal velge meg ut en selv. Jeg er litt usikker på hva jeg bør se etter, eller hvilken prisklasse jeg bør gå for. Vil gjerne at den skal kunne f. eks. lage suppe av kokte grønnsaker, og kunne ta litt tyngre ting, ikke bare milkshake liksom. Kan ikke lage så mye mat ennå, men tenker at det er dumt å kjøpe en blender nå og så lære meg å lage noe om et år som trenger en kraftigere.. Noen som vet om et bra merke? Litt robust, mye plass og sånn? Kan forresten blendere elte brød? Eller blande kakedeig? Vispe krem? Er litt usikker på hva jeg skal se etter.

Gjest Gjest
Skrevet

Kitchen-Aid skal vel være i en klasse for seg, men den er dyr.

Jeg kjøpte min med bokklubbengavekort (kr. 1000,-) i høst, og betalte kr. 898,- mellom.

Når det gjelder rimeligere varianter så skal visstnok en fra Phillips være veldig god. Den er også dyr, men under kr 1000,-. Tror den er på 750 watt.

Skrevet

Kitchen Aid ER fantastisk. hadde en annen før, men KA jobber på en mye, mye bedre måte. Vi lvirkelig anbefale den, selv om den koster litt. Når du får en belnder du er fornøyd med, så bruker du den mer også. Jeg bruker min til å lage pesto, brødsmuler til panering, knuse kjeks til ostekake, lage puré av supper, smoothies, iskaffe, milkshake, bærsauser, knuse is og mye, mye mer..

Skrevet

Enig med absolutt alle andre i tråden her! Har du nok penger, velg KitchenAid. Trenger du en som er billigere er det kun den fra Phillips som Pasha linket til som duger. Har den selv, og er fornøyd, og den er den eneste på det norske markedet som er fin å se på. (Bortsett fra KitchenAid, da...)

Men Phillipsblenderen her sine svakheter den også; Hvis du dytter på kannen mens knivene går, ryker drivverket under kannen, for det er av plast. Så lenge man er obs på det, er Phillips et godt valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...