Øyenbryn Camilla Skrevet 5. mai 2003 #1 Skrevet 5. mai 2003 Av kjønnshår, noen som bedriver dette? Jada det tar da sin tid, men etter 2-3 timer har du den glatteste lille blomst du kan tenke deg! Og for dere som liker følelsen av glatthet, men synet av litt hår, hvorfor ikke tegne på med kajal? 3-4 venninner gjør dette og de er storfornøyd :D
Øyenbryn Camilla Skrevet 5. mai 2003 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2003 Ja man må ikke bli vulgære og kalle den syltegrisen :D
jamie Skrevet 5. mai 2003 #7 Skrevet 5. mai 2003 Nappe?? Ett og ett hår? Det må jo ta LAAAANG tid! Uff... Takke meg til voksing...!!
Brudulja Skrevet 6. mai 2003 #8 Skrevet 6. mai 2003 Jeg og har bedrevet det greiene der, til en viss grad iallefall, inntil jeg for noe dager leste at man ikke måtte nappe. Man kunne gjerne bruke alle andre metoder for å få det vekk, men hvis man napper ett og ett hårstrå så gjorde dette at hårveksten ble verre. Jada, jada, har hørt slikt før, men det virket seriøst. Jeg tør ikke fortsette iaff
Majken Skrevet 6. mai 2003 #9 Skrevet 6. mai 2003 Jeg gjorde dette i en kort periode og merket fort at hårene som vokste ut igjen ble mørkere og mye tjukkere.... da stoppet jeg og gikk over til hårfjerningskrem.
Gjest Diva Skrevet 6. mai 2003 #10 Skrevet 6. mai 2003 Auau! Neitakkskalduha. Det er nok tortur å nappe øyenbrynene
Eowyn Skrevet 6. mai 2003 #11 Skrevet 6. mai 2003 Enig med Diva, får holde å nappe øyebryn!! Finnes da andre og bedre metoder for å få frem "blomsten" Jeg må bare le jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå