Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Det var en tråd om dette for en stund siden, men finner den ikke igjen...jeg bare lurte på om jeg skulle ta med skinnjakken min, har hørt at det er kaldt om kveldene.
Supraspinatus Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Det var en tråd om dette for en stund siden, men finner den ikke igjen...jeg bare lurte på om jeg skulle ta med skinnjakken min, har hørt at det er kaldt om kveldene. Hvis du sjekker værrapport for den siste uken, og spådommen for en uke fremover, så får du vel en indikasjon på hvor varm det er om kvelden vel? weather.com eller noe sånt? Den som leter den finner.
Catzy Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Ville tatt med skinnjakke, med mindre den er sånn skinnmonster som veier 10 kg og som holder deg varm i -10C. Det er varmere i Barcelona enn i Norge nå, men det er nok litt kjølig om kvelden.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Det ser ganske fint ut for Barcelona i påsken: Link til yr.no Jeg var i Barcelona i påsken en gang og hadde surt kaldt vær med masse regn. Det første jeg kjøpte meg var en collegejakke med stor krage, det ble sååå kaldt i halsen. Så tips er å ta med noe sånt evt. skjerf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå