Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 jeg driver å bleker tennene mine, prøver ikke å svelge og spytter ganske mye. Men noenganger etter jeg har tatt det, blir jeg rar i halsen.. er dette normalt? farlig?
Gjest Tnita Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Hvis det kommer gele utenfor blekeskinnene, så tørk det vekk med en qtips for det irritterer slimhinner og tannkjøtt.
Bokormen Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Det blekemiddelet som brukes er det samme som brukes til å bleke hår... om du ikke har en skinne som en tannlege eller tannpleier har laget spesifikt til DINE tenner, vil du lett få lekasje, og stoffet er ganske kraftig etsende og vil derfor gi små brannskader om det lekker for mye. Dette gror ganske raskt, men det er ikke rart at du føler deg rar i halsen om du får i deg noe...
Gjest Golden Girl Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 jeg driver å bleker tennene mine, prøver ikke å svelge og spytter ganske mye. Men noenganger etter jeg har tatt det, blir jeg rar i halsen.. er dette normalt? farlig? Hvilket produkt bruker du? Funker det så langt?
Linda644 Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Hvilket produkt bruker du? Funker det så langt? Jeg bruker denne - ser resultater nå! har gått en uke nå og jeg ser at tennene er hvitere, men skal bruke opp hele, så håper jeg at jeg har kritthvite tenner til slutt;) var foresten meg Linda644 som skrev innlegget;) Ps: hvis du bestiller, så vær obs på at toll på 154 kr kommer i tillegg!
Gjest Golden Girl Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 (endret) Jeg bruker denne - ser resultater nå! har gått en uke nå og jeg ser at tennene er hvitere, men skal bruke opp hele, så håper jeg at jeg har kritthvite tenner til slutt;) var foresten meg Linda644 som skrev innlegget;) Ps: hvis du bestiller, så vær obs på at toll på 154 kr kommer i tillegg! Så bra! Jeg bestilte den selv i går, faktisk, og er spent på å prøve det! Hm. Tollen stod det ingenting om. Jeg trodde det var fra Norge, jeg... De har jo både norsk telefonnummer og norsk adresse. Endret 16. mars 2008 av Golden Girl
Linda644 Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Så bra! Jeg bestilte den selv i går, faktisk, og er spent på å prøve det! Hm. Tollen stod det ingenting om. Jeg trodde det var fra Norge, jeg... De har jo både norsk telefonnummer og norsk adresse. Oki, skjønner det :=) den virker i allefall ja det er jeg helt enig i, visste heller ikke noe om toll til det kom en lapp i posten.. fikk sjokk selv. Så da tar det litt tid før du får den, pga. at den må innom tollen
Gjest Golden Girl Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Oki, skjønner det :=) den virker i allefall ja det er jeg helt enig i, visste heller ikke noe om toll til det kom en lapp i posten.. fikk sjokk selv. Så da tar det litt tid før du får den, pga. at den må innom tollen Jøss. Det står jo at det skal leveres innen noen få dager, og at det innen Norge koster 19 kroner med Posten. Holder de ingenting av det de lover, eller? Har du prøvd å ringe kundeservice?
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2008 #9 Skrevet 23. mars 2008 "Tennene ikke bør blekes oftere enn hvert andre til tredje år. Blekemidlene kan gi flere skader, blant annet forandringer i emaljen, etseskader på tannkjøttet, betennelse i nerven og overfølsomme tenner. Hydrogenperoksid, som er det aktive stoffet i alle blekemidler, knyttes til dessuten til økt risiko for kreft, om konsumet av tobakk og alkohol er høyt." http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=517651
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå