Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Må bare skrive ned dette, og høre hva dere mener. Istad var jeg og samboeren på butikken. Da vi gikk inn på butikken satt det 3 gutter på kanskje 14-15 år i gangen, 2 av dem smilte til meg. Samboeren min så dette, og jeg sa bare at det var hyggelig. Det var det jo Da vi gikk ut igjen plystra dem på meg. Jeg gikk rett frem og sa "okey" når vi var ute, litt lattermildt. Så sa han "hva"? Og jeg sa at dem plystra på meg. Han sa så at dem plystra på hun jenta som satt sammen med dem. Jeg hadde jo sett at det ikke satt noen jente der. Men jo, det var det visst, for han hadde snudd seg og sett. Javel, sa jeg. Snur du deg alltid når du hører folk plystre? Ja, det gjorde han. De var 15 år gamle! Men jeg syntes det var søtt. Søt-sjalusi:) Eller hva synes dere? Jeg måtte smile for meg selv
Gjest Tnita Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Og hvor gammel er du? Kan jo hende de plystra bare for å se om de fikk noen reaksjon fra folk som gikk forbi. Tror neppe din samboer vil bli sjalu på guttunger på 14-15 år... Sorry, men...
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Kanskje han ville jekke deg ned litt, hvis du skjønner hva jeg mener.
Gjest milkyway Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Hoho snakk om å få svar en ikke hadde forventet! Men joda var søtt! Jeg synes nå min toppet min egen søt-liste da han kom hjem en dag, og sa "Se her! Bare fordi jeg elsker deg så masse, kjøpte jeg faktisk en rose av de masete tiggerne som aldri gir seg!" Det er kos når de er uventet søte :D
Malibulita Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Kanskje han ville jekke deg ned litt, hvis du skjønner hva jeg mener. Det slo meg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå