Gå til innhold

Tapascatering i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Karine_*
Skrevet

Hei,

vi skal ha navnefest for sønnen vår om en måneds tid og tenkte å bestille tapas. MEN - det er jo så altfor mange som leverer tapas i Oslo! Er det noen som har noen gode erfaringer med et firma eller flere de vil anbefale i denne jungelen av leverandører?

På forhånd tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei,

vi skal ha navnefest for sønnen vår om en måneds tid og tenkte å bestille tapas. MEN - det er jo så altfor mange som leverer tapas i Oslo! Er det noen som har noen gode erfaringer med et firma eller flere de vil anbefale i denne jungelen av leverandører?

På forhånd tusen takk!

hei, jeg har vært en gang på en restaurant i Oslo sentrum og spiste tapas. Atmosfæren var gog med hyggelige kelnere. Jeg tror de leverer også, men er ikke sikkert. Du kan jo ringe og spørre.

La Guitarra Restaurant Tapasbar

Fredensborgv. 42, 0177 Oslo

22 20 09 28

Innlegg endret. Reglene

Endret av Pasha
Skrevet

Jeg kan anbefale 1001 mat! Nydelig tapas, mer enn nok i mengder og de leverer med utstyr, varmt og kaldt osv, bare å si hvordan man vil ha det : )

http://www.1001mat.no/

Lykke til!

Skrevet

Vil anbefale på det varmeste Delicatessen. Har spist der flere ganger, bestilt catering 2 ganger og har alltid vært veldig fornøyd. Ikke er det så dyrt heller :).

Skrevet

Tråden er ryddet

Pasha mod

Gjest Elfrida
Skrevet

1001 mat er bra. Et annet sted jeg har prøvd og som jeg også anbefaler er Vann i munn

Skrevet
Vil anbefale på det varmeste Delicatessen. Har spist der flere ganger, bestilt catering 2 ganger og har alltid vært veldig fornøyd. Ikke er det så dyrt heller :).

Jeg har aldri bestillt catering herfra, men maten er utsøkt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...