Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei

om en du kjenner/en venn er så rett fram og sier at hxn ser du har dårlig selvtilit og at du kanskje sliter litt med angst uten at du antydet dette på noen måte selv.

hvordan hadde du reagert på dette? og hva hadde du gjort med dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Golden Girl
Skrevet

Det kommer jo an på om man føler det stemmer eller ikke. Hvis man går i seg selv og kanskje ser at h*n har et poeng, så bør man kanskje oppsøke profesjonell hjelp, eller i hvert fall snakke med noen om det. Hvis man føler at dette er helt på jordet, så får man jo si ifra at det ikke stemmer, og spørre hva det er som har ført til den konklusjonen.

Uansett, det er nok viktig å snakke ordentlig med vennen, enten det stemmer eller ikke.

Skrevet

jeg synes det er alvorlige beskyldniger å komme med når denne personen ikke har noen forutsetning for å "se" dette og denne personen ikke er en du betror dine følelser og tanker til. uavhengig og dette stemmer eller ikke. den personen som sier i detter aner ikke om vedkomende jobber med saken allerede eller at hxn har tåkketn langt over grensene og lagt vel my på.

Gjest nobilian
Skrevet

Om det er snakk om en VENN? Jeg sier ikke fra direkte, men jeg fisker.

Jeg bryr meg om mine venner, og jeg er en sånn som oftest "ser" om selvtillit er ekte osv.

Om vedkommende ikke betrodde seg til meg på forhånd, ville jeg gjort det klart at h*n hadde muligheten til å gjøre det, om ikke annet.

Forresten er det litt typisk for mennesker med dårlig selvtillit å lete etter beskyldninger og fornærmelser i det som sies, og deretter overdrive om de finner noe. Håper du får bukt med problemene, og kanskje er det en idè å slippe flere innpå deg. Sånn generelt sett.

Skrevet

jeg hadde også trodde det vill være normalt å fiske litt å prøve å snakke med denne personen om slike tema på generell basis for å lukte lunta før jeg hadde reagert. ikke skriftlig skrivet at du tror noen har dårlig selvtilit og plages med angst.

en venn/bekjent du møter et par ganger i året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...