Gjest Gjest_Nancy_* Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Er det mulig for meg å sjekke hvem som har vært innom profilen min?
Gjest milkyway Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Det er en application hvor du kan det ja, skal se om jeg kan finne den Fikk en request om det for lenge siden jeg ignorerte, men kan prøve!
Gjest Bolledeig Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Profile watcher er bare bullshit Det er mot facebook sine retningslinjer å registrere hvem som har vært innom profilen, så de application-greiene som påstår at de teller går bare på at man f.eks. må klikke for å gi beskjed om at man har vært innom etc.
Gjest Bolledeig Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Jeg ville anbefalt å sjekke kommentarfeltet. Der står det stort sett ikke annet enn "this is bullshit"
Gjest N Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 SHIT altså hvis det går ann... har vært innom en profilen til en gutt sykt mange ganger :rødme:
Gjest Bolledeig Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Det går ikke an. Muligheten til å stalke uten å bli tatt er en (av mange) grunner til facebooks store suksess
2008brud Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Hos meg sto det at typen min hadde vert innpå, og det visste jeg at han ikke hadde vert- så det er helt feil. I beskrivelsen så står det jo faktisk at du kan se hvem som KAN ha vert innpå- med andre ord, en tilfeldig person fra vennelisten din..
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 Jeg var en gang inne på siden til en som hadde en slik applikasjon. Da kom profilbildet mitt opp kjempestort på siden. Når jeg skulle lese mer om applikasjonen stod det at dette bare var for å skremme folk. Husker ikke om det er samme applikasjon, men den kan nok skremme folk bort hvis de ikke vet hva det er, men du får ikke se hvem som var på profilen din likevel.
Wonders Skrevet 15. mars 2008 #11 Skrevet 15. mars 2008 Det går ikke ann. Man kan ha en teller som teller hvert besøk, men aldri hvem det er som titter innom. Det finnes in app som heter Who's online, men den er ikke korrekt i det hele tatt... Man bør oxo gå inn på Privacy, Profile---edit settings, å bestemme hvem som skal se hva inne på din profil. Pluss at ingen kan se når jeg er online heller. For jeg har fjernet den oxo. Videos Tagged of You: Only my friends Photos Tagged of You: Only my friends Online Status: No one Friends: Only my friends Wall: No one Jeg har fjernet hele min News Feed and Mini-Feed orker ikke alle skal se hva jeg gjør når jeg først er på. Og External Websites, har satt min innstilling på null! Don't allow any websites to send stories to my profile. Man må passe seg, beskytte seg, og være forsiktig. Samme hva. 1
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #12 Skrevet 23. mai 2008 Det går ikke ann. Man kan ha en teller som teller hvert besøk, men aldri hvem det er som titter innom. Det finnes in app som heter Who's online, men den er ikke korrekt i det hele tatt... Man bør oxo gå inn på Privacy, Profile---edit settings, å bestemme hvem som skal se hva inne på din profil. Pluss at ingen kan se når jeg er online heller. For jeg har fjernet den oxo. Videos Tagged of You: Only my friends Photos Tagged of You: Only my friends Online Status: No one Friends: Only my friends Wall: No one Jeg har fjernet hele min News Feed and Mini-Feed orker ikke alle skal se hva jeg gjør når jeg først er på. Og External Websites, har satt min innstilling på null! Don't allow any websites to send stories to my profile. Man må passe seg, beskytte seg, og være forsiktig. Samme hva. JEG TOK OG SLIK AT FOLK IKKE KAN SE NÅR JEG ER ONLINE, MEN NÅ VIL JEG AT FOLK SKAL SE DET IGJEN.. DET GÅR IKKE AN Å GJØRE OM PÅ DET MER.. HVORDAN FÅR JEG DET TILBAKE?
Gjest ? Skrevet 14. desember 2008 #13 Skrevet 14. desember 2008 Profile watcher er bare bullshit Det er mot facebook sine retningslinjer å registrere hvem som har vært innom profilen, så de application-greiene som påstår at de teller går bare på at man f.eks. må klikke for å gi beskjed om at man har vært innom etc. jeg gikk inn på en profil og der det var maange små bilder av profilbildet mitt over hele profilen å stod klokkeslett når jeg hadde vært der og hva jeg hadde sett på. er det bare for å skremme:P? er det bare jeg som ser det liksom eller ser eieren av den profilen/og andre at jeg har vert der da og da og sett her og der så så mange ganger .. i så fall skulle jeg ønske de gav beskjed om det føøøøøøør jeg gikk inn på hvem sin helst profil tusen ganger . uff håper dette bare var for å skremme, og i så fall funket deet.. og vis dettte er riktig så hater jeg facebook ass ....... DÅRLIG GJORT
Gjest Chosa Skrevet 14. desember 2008 #14 Skrevet 14. desember 2008 Nei, det går ikke an å se hvem som har vært der;) Stories will never be published about: Pokes Messages Whose profile you view Whose photos you view Whose notes you read Groups and Events you decline to join People you reject as friends People you remove from your friends Notes and photos you delete
Gjest ? Skrevet 14. desember 2008 #15 Skrevet 14. desember 2008 loooooover du:D??? men jeg så jo bilder av meg over hele greia? bare for å skremme? hater sånne greieeeeer.. uffff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå