Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hv is det er noen som har prøvd dette hotellet: Er det greit å gå til f.eks karlsbroen og torget i gamlebyen? Går det en trikkelinje forbi hotellet? Og hvordan var standard og service?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei. :)

Jeg har ikke vært på dette hotellet, men jeg kan svare ang. avstand. Fant et kart og så på det. Det er ikke langt til karlsbroen, gamlebyen eller nybyen. Vi gikk ned fra borgområdet, via Mala Strana, over karlsbroen og videre. Det gikk fort. Ta med gode sko.

God tur. Fantastisk by. :)

Gjest Gjest_Gro_*
Skrevet
Hv is det er noen som har prøvd dette hotellet: Er det greit å gå til f.eks karlsbroen og torget i gamlebyen? Går det en trikkelinje forbi hotellet? Og hvordan var standard og service?

Vi har bodd der 2 ganger, og stortrives der. Blir nok å bruke dette hotellet flere ganger. Suveren frokost, god service og standarden er bra. Det er gangavstand til det meste i Praha. ca. 20 min spasertur til Rådhusplassen. Trikken stopper 50 meter unna hotellet. Kjøp 1, 3, 5 eller 7 dagers billetter for bruk på trikk, buss og t-bane. Kollektivtilbudet i Praha er helt utrolig. Vi brukte 10 min på å dra fra den ene siden av byen til den andre.

Skrevet
Vi har bodd der 2 ganger, og stortrives der. Blir nok å bruke dette hotellet flere ganger. Suveren frokost, god service og standarden er bra. Det er gangavstand til det meste i Praha. ca. 20 min spasertur til Rådhusplassen. Trikken stopper 50 meter unna hotellet. Kjøp 1, 3, 5 eller 7 dagers billetter for bruk på trikk, buss og t-bane. Kollektivtilbudet i Praha er helt utrolig. Vi brukte 10 min på å dra fra den ene siden av byen til den andre.

Så flott å høre, for nå har vi bestit. Jeg gleder meg sånn til å komme til Praha igjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...