Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Thea Elise
Skrevet

Og den lyste "gravid"!

Meen, jeg "tror" ikke på det ennå, og da jeg har hatt to spontanaborter på under ett år, så er jeg mest redd egentlig..

Og jeg kjenner krampeaktige følelser i underlivet, minner litt om mensmurring, men ikke helt d samme.

Tror ikke jeg tør slippe jubelen løs før om noen mnd. Er d dumt av meg å være sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Er nok helt normalt å være engstelig de første månedene, ja. :)

Skrevet
Og den lyste "gravid"!

Meen, jeg "tror" ikke på det ennå, og da jeg har hatt to spontanaborter på under ett år, så er jeg mest redd egentlig..

Og jeg kjenner krampeaktige følelser i underlivet, minner litt om mensmurring, men ikke helt d samme.

Tror ikke jeg tør slippe jubelen løs før om noen mnd. Er d dumt av meg å være sånn?

Hei,tok også 2tester i dag som det sto gravid på...nå har ikke jeg vært gravid før,men er helt sånn påskjelven nærvøs for at noe skal gå galt. Men etter som jeg har lest, er det bare å slappe av å håpe på det beste. er vel ikke så mye man får gjor fra eller til....

Lykke til:)

Er alt fortsatt bra imai,skal jeg juuuble:)

Gjest Thea Elise
Skrevet
Hei,tok også 2tester i dag som det sto gravid på...nå har ikke jeg vært gravid før,men er helt sånn påskjelven nærvøs for at noe skal gå galt. Men etter som jeg har lest, er det bare å slappe av å håpe på det beste. er vel ikke så mye man får gjor fra eller til....

Er alt fortsatt bra imai,skal jeg juuuble:)

Så gøy da! Ja, vi får håpe at alt går fint til midten av mai ca.. Da skal jeg virkelig begynne å glede meg!!!

Lykke til du og :)

Skrevet

Så rart. Jeg tok også en positiv test i dag. :)

Har litt vanskelig for å tro det, men det er nok fordi jeg har tatt 5 tester etter forventet IKM og alle de andre har vært negative. Men idag var den positiv.

Lykke til!!! Vi får krysse fingrene for at de klorer seg fast der inne. :babysmokk:

Skrevet
Så rart. Jeg tok også en positiv test i dag. :)

Har litt vanskelig for å tro det, men det er nok fordi jeg har tatt 5 tester etter forventet IKM og alle de andre har vært negative. Men idag var den positiv.

Lykke til!!! Vi får krysse fingrene for at de klorer seg fast der inne. :babysmokk:

så morro:)håper at vi klarer deta bra,og at alt går bra under svangerskapet:)

Men du, hva gjør man nå?skal man kontakte legen eller...aner virkelig ikke je;)

Kjenner at det murrer litt i magen/lysken å ryggen...er det normalt eller et tegn?

Kjenner at jeg gruer meg litt til å jobbe i helga, da det innebærer tunge løft..hmm...sykehjem

Skrevet
så morro:)håper at vi klarer deta bra,og at alt går bra under svangerskapet:)

Men du, hva gjør man nå?skal man kontakte legen eller...aner virkelig ikke je;)

Kjenner at det murrer litt i magen/lysken å ryggen...er det normalt eller et tegn?

Kjenner at jeg gruer meg litt til å jobbe i helga, da det innebærer tunge løft..hmm...sykehjem

Jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre noe før jeg nærmer meg uke 12 og alt ser ut til å være bra. Det er jo ikke så mye mer å gjøre enn å fylle ut Helsekort for Gravide uansett. Men det er nok litt opp til en selv.

Jeg også murrer i magen. Trodde det var mensen som kom... :fnise:

Det går nok bra med litt tunge løft så tidlig, men ved blødning/truende abort får man av og til råd om å ta det med ro.

Men det kommer nok til å være tusen spørsmål. Jeg kjenner at jeg ikke kommer til å tro at jeg er gravid før jeg ser fosteret på ultralyden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...