Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Det var en gang en hippie som skulle ta bussen. Da han kom på bussen fikk han se en nonne. Han ble fryktelig kåt for dette var den mest sexy nonna du kan tenke deg. Han gikk bort til henne og spurte: "skal ikke du bli med meg hjem en tur og teste madrassen min?" nonna sa at nei, det kunne hun ikke for hun var jo nonne..hippien ble svært lei seg og gikk fram til bussjåføren og beklaget seg.. bussjåføren gliste bredt og kom med et forslag: hvis du kler deg ut som jesus, og sier at du har en oppgave til henne fra gud, da vil hun nok bli med deg hjem...dette syntes hippien var veldig lurt, og dagen etter møtte han opp i klosteret i full jesus-kostyme....han fant nonna og sa at han var jesus, og at hun måtte bli med han hjem og teste madrassen...."jaja, jeg får vel det, sa nonna"....."men jeg vil ikke miste jomfrudommen, så kan du ikke ta "bakveien" heller"...dette syntes hippien var en god avtale, og de holdt på i mange timer til madrassen knakk.. "haha, nå lurte jeg deg, sa hippien og rev av seg kostymet....jeg er ikke jesus, jeg er hippie"....."haha, der lurte jeg deg også, sa nonna og rev av seg drakten....jeg er ikke nonne, jeg er bussjåfør!!!!!!"

Har du noen grove vitser ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...